Үйлчилгээний ажилтны мэргэжлийн суурь чадамж

Үйлчилгээний ажилтны мэргэжлийн суурь чадамж

Үйлчилгээний байгууллагад тэр дундаа рестораны үйлчилгээний ажилтанд (зөөгч, бармен, бариста, бартендер, зохион байгуулагч) анх ажилд орохдоо зайлшгүй мэдэж байх, эзэмшвэл зохих зүйлс бол:

  • Үйлчилгээ гэж юу вэ?
  • Үйлчилгээний ажилтан ажилд өөрийгөө хэрхэн бэлтгэх вэ?
  • Инээмсэглэл ямар ач холбогдолтой вэ?
  • Ажил үйлчилгээний явцад зочинтой яаж харилцах ёстой вэ?
  • Рестораны ажилтнууд тэр дундаа гал тогоо болон заалны ажилтнууд хэрхэн хамтарч ажиллаж амжилтад хүрэх вэ? зэрэг байдаг. 

СУРГАЛТЫН АГУУЛГА

  • Хооллох хэрэгцээгээ хангах болон хоолны үйлчилгээ авахын ялгаа
  • Үйлчилгээ гэж юуг хэлдэг вэ?
  • Рестораны үйлчилгээнд ямар зүйлсийг хамруулж үзэх вэ?
  • Зочны сэтгэл ханамж гэж юу вэ? Хэрхэн зочноо сэтгэл ханамжтай байлгах вэ?
  • Үйлчилгээний ажилтан хүн дүр төрхөө хэрхэн бүрдүүлэх вэ? Ямар шаардлагууд тавигддаг вэ?
  • Инээмсэглэлийн ач тус, хэрхэн зөв инээмсэглэх вэ?
  • Зочны анхны сэтгэгдэл, түүний ач холбогдол юу вэ?
  • Зочдын зан төлөв тэдгээрийн зан төлөвт нийцүүлэн хэрхэн харилцах вэ?
  • Хоол хүлээн авах үеийн чанарын шинжилгээ гэж юу вэ?