Одоогоор мэдэгдэл алга байна

Үндсэн хувилбар

Тээвэр хөгжлийн банк

  • Ажлын байрны зар
  • Манай компани
  • Мэдээ, мэдээлэл
Мэргэшсэн харилцагчийн үйлчилгээний ажилтан

Гүйлгээний НББ-ийн ажлыг банкны НББ-ын бодлого, журамд нийцүүлэн зохион байгуулах, Харилцагчийн төлбөр тооцооны үйлчилгээг хэрэгжүүлэхэд теллерүүдийн үйл ажиллагаанд зохицуулалт хийж өдөр тутмын мэргэжлийн удирдлагаар хангах замаар үйл ажиллагаанд нь хяналт тавих, Касс үнэ бүхий зүйлийн хадгалалт хамгаалалт бүх төрлийн бэлэн болон бэлэн бус гүйлгээнд давхар хяналт тавьж эрсдэлээс урьдчилан сэргийлэх, Харилцагчид банкны бүтээгдэхүүн үйлчилгээг борлуулах, төлөвлөгөөг биелүүлэх,

ХАРИЛЦАГЧИЙН ҮЙЛЧИЛГЭЭНИЙ АЖИЛТАН-ЯАРМАГ САЛБАР

Харилцагчийн бүх төрлийн бэлэн ба бэлэн бус гүйлгээг үйлчилгээний стандартын хүрээнд чанартай гүйцэтгэх, харилцагчдад бүтээгдэхүүн үйлчилгээ, түүний хүү, шимтгэлийн ерөнхий нөхцөл, тавигдах шаардлагын талаар дэлгэрэнгүй мэдээлэл өгөх, сурталчлах, борлуулалт хийх зэргээр харилцагчдын сэтгэл ханамжид нийцсэн харилцагчийн үйлчилгээг үзүүлэх; Харилцагчид бүтээгдэхүүн үйлчилгээ борлуулах, төлөвлөгөөг биелүүлэх,  

Харилцагчийн үйлчилгээний ахлах ажилтан

Гүйлгээний НББ-ийн ажлыг банкны НББ-ын бодлого, журамд нийцүүлэн зохион байгуулах, Харилцагчийн төлбөр тооцооны үйлчилгээг хэрэгжүүлэхэд теллерүүдийн үйл ажиллагаанд зохицуулалт хийж өдөр тутмын мэргэжлийн удирдлагаар хангах замаар үйл ажиллагаанд нь хяналт тавих, Касс үнэ бүхий зүйлийн хадгалалт хамгаалалт бүх төрлийн бэлэн болон бэлэн бус гүйлгээнд давхар хяналт тавьж эрсдэлээс урьдчилан сэргийлэх, Харилцагчид банкны бүтээгдэхүүн үйлчилгээг борлуулах, төлөвлөгөөг биелүүлэх,  

Бизнес уулзалтын танхим хариуцсан ажилтан

Харилцагчид үйлчилгээ үзүүлэх танхимын өдөр тутмын үйл ажиллагаанд хяналт тавих; Банкны өндөр зэрэглэлийн харилцагч, үйлчлүүлэгчдийг ая тухтай нөхцөл боломжоор хангаж, сэтгэлд нийцсэн үйлчилгээ үзүүлэх тал дээр анхаарч ажиллах, тохижилт, үйлчилгээг сайжруулахад шинэ санал, санаачилга гаргах; Бизнес уулзалтын танхимд зохион байгуулагдах арга хэмжээ, сургалт, зөвлөгөөнийг хариуцан холбогдох нэгжтэй хамтран зохион байгуулах;

Аудитор

Банкны дотоод үйл ажиллагаанд аудит хийх, тайлан, дүгнэлт боловсруулах, зөвлөмж өгөх

Харилцагчийн үйлчилгээний ажилтан/Шангри-Ла салбар

Харилцагчийн бүх төрлийн бэлэн ба бэлэн бус гүйлгээг үйлчилгээний стандартын хүрээнд чанартай гүйцэтгэх, харилцагчдад бүтээгдэхүүн үйлчилгээ, түүний хүү, шимтгэлийн ерөнхий нөхцөл, тавигдах шаардлагын талаар дэлгэрэнгүй мэдээлэл өгөх, сурталчлах, борлуулалт хийх зэргээр харилцагчдын сэтгэл ханамжид нийцсэн харилцагчийн үйлчилгээг үзүүлэх; Харилцагчид бүтээгдэхүүн үйлчилгээ борлуулах, төлөвлөгөөг биелүүлэх,

ХАРИЛЦАГЧИЙН ҮЙЛЧИЛГЭЭНИЙ АЖИЛТАН /ТЕЛЛЕР/

Харилцагчийн бүх төрлийн бэлэн ба бэлэн бус гүйлгээг үйлчилгээний стандартын хүрээнд чанартай гүйцэтгэх, харилцагчдад бүтээгдэхүүн үйлчилгээ, түүний хүү, шимтгэлийн ерөнхий нөхцөл, тавигдах шаардлагын талаар дэлгэрэнгүй мэдээлэл өгөх, сурталчлах, борлуулалт хийх зэргээр харилцагчдын сэтгэл ханамжид нийцсэн харилцагчийн үйлчилгээг үзүүлэх;  

Ахлах мэргэжилтэн /Мэдээллийн аюулгүй байдал/

Мэдээллийн аюулгүй байдлын бодлого, журам, заавар, гарын авлага боловсруулах, танилцуулах, батлуулах, боловсронгуй болгох, сурталчилах, сайжруулалт хийх шаардлага тодорхойлох, хэрэгжүүлэлттэй холбоотой дүн шинжилгээ хийх, холбогдох нэгжүүдтэй хамтран зөвлөмжөөр хүргүүлэх, хэрэгжилтэнд хяналт тавих, тайлагнах, Зохицуулагч байгууллагуудаас гаргасан мэдээллийн аюулгүй байдлын шалгуур үзүүлэлтүүд, стандарт, шаардлагыг хангаж ажиллах, стандартуудыг сайжруулан хөгжүүлэх, Мэдээллийн аюулгүй байдалтай холбоотой бизнесийн тасралтгүй ажиллагааны төлөвлөгөө, онцгой байдлын үед дагаж мөрдөх төлөвлөгөөг боловсруулах, сайжруулах, хэрэгжилтийг хянах, тайлагнах.

САЛБАРЫН ЗАХИРАЛ

 Салбар нэгжийн бизнес, бүртгэл, дотоод үйл ажиллагааг өдөр тутам удирдан зохион байгуулж, харилцагч, зээл, эх үүсвэр, хөрөнгийг байнга нэмэгдүүлэх, үйл ажиллагааны цар хүрээг өргөжүүлэх, үйлчилгээний чанар бүтээмжийг дээшлүүлэх замаар үйл ажиллагааны үр ашиг, ашигт ажиллагааг нэмэгдүүлэх, төлөвлөгөөг биелүүлэн ажиллахад оршино.

Бүтээгдэхүүн хөгжүүлэлтийн менежер /Карт/

• Банкны зах зээлд эзлэх байр суурийг нэмэгдүүлэх зорилттой уялдуулан шаардлагатай судалгаа шинжилгээг бэлтгэж, шинээр төлбөрийн картын бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг нэвтрүүлэх, үнийн бодлогыг тодорхойлж холбогдох албан тушаалтнаар батлуулах, холбогдох нэгжүүдтэй хамтран ажиллах;• Төлбөрийн картын бүтээгдэхүүн үйлчилгээний үйл ажиллагааны процессыг тодорхойлж тэдгээрийн хоорондын уялдааг сайжруулах замаар үйл ажиллагааны өртөг, эрсдлийг бууруулах арга хэмжээг авч борлуулалтыг дэмжих зорилгоор банкны орлого, ашигт ажиллагааг нэмэгдүүлэх ажиллах;• Төлбөрийн картын бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний зах зээл, хэрэглэгч, өрсөлдөгч, хөгжлийн чиг хандлагыг судлах, дүн шинжилгээ хийх, төсөл, санал боловсруулан танилцуулах, төлөвлөгөө гаргах;

Тайлангийн мэргэжилтэн /Санхүүгийн тайлангийн хэлт

Банкны санхүү, татварын тайлан, тодруулгыг холбогдох хууль, Санхүүгийн Тайлагналын Олон Улсын Стандарт (СТОУС)-т нийцүүлэн бэлтгэх. Монголбанк болон бусад зохицуулагч байгууллагад хүргүүлэх тайлан, мэдээг холбогдох хууль, журам, зааварт нийцүүлэн бэлтгэж хүргүүлэх. Хөндлөнгийн аудит, зохицуулагч байгууллагаас хийх шалгалттай холбоотой тайлан, мэдээлэл бэлтгэх, шалгалтын мөрөөр холбогдох арга хэмжээг авч хэрэгжүүлэх

САППОРТ ИНЖЕНЕР

Банкны газар хэлтэс нэгжүүдэд ашиглагдаж буй компьютер, тоног төхөөрөмж, програм хангамж, сүлжээний чиглэлийн үйл ажиллагаанд сервис үйлчилгээ үзүүлэх, зөвлөмж тусламж дэмжлэг үзүүлэх,

ХАРИЛЦААНЫ МЕНЕЖЕР /ХУВИЙН БАНК/

Банкны бүтээгдэхүүн үйлчилгээний талаар харилцагчдад мэдээлэл, зөвлөгөө өгөх; Шинэ харилцагч татах, хамтран ажиллах, зөвшилцөх, тогтвортой харилцаа үүсгэх; Төлөвлөгөөг биелүүлэх, чанар бүтээмжийг нэмэгдүүлэх; Бусад ажлын байрны тодорхойлолтын дагуух ажил үүргүүд.

Холбоо барих

Монгол улс, Улаанбаатар хот, Сүхбаатар дүүрэг, Шангри-Ла төв, 15 давхар

Монголын иргэн бүрд ажлын байр!.

Zangia.mn

Copyright © 2008-2024.