Компаний маркетингийн бодлого төлөвлөгөө стратегийг боловсруулж хэрэгжүүлэх, удирдан чиглүүлэх Компанийн зорилгод нийцүүлэн, бүтээгдэхүүний маркетингийн сурталчилгаа, өнгө төрхийг тодорхойлох Компанийг төлөөлөн гадаад түнш байгууллагатай харилцах, гадаад харилцагчдын мэдээллийн түргэн шуурхай байдлыг хангах, дамжуулах, шийдвэрлүүлэх, шийдвэр гаргаж үр ашигтай хамтран ажиллах Хариуцсан брендэд тохирсон маркетингийн зөв бодлого, төлөвлөгөө боловсруулах, төсөв, стратеги төлөвлөгөө, гүйцэтгэлийг гаргах, гүйцэтгэлд хяналт тавих Сошиал маркетингийн контент болон хэрэгжилтийн үр дүнг хянах Борлуулалт маркетингийн үйл ажиллагааг хянах, шууд удирдлагаар хангах
- Байгууллагын төлөвлөгөөт ажлын эх бэлтгэл хийх. - Байгууллагын маркетинг зар сурталчилгаатай холбоотой эх бэлтгэх - Сурталчилгааны постер, баннер боловсруулах, идэвхжүүлэлтийг зохион байгуулах - Бренд бүтээгдэхүүн сурталчилах - Маркетингийн чиглэлээр хамтран ажиллах гэрээ хийх, контакт байгуулах саналыг байгууллагын шууд удирдлагад танилцуулах - Компанийн зүгээс явуулах томоохон үйл ажиллагаануудад, амталгаат худалдаа, бүтээгдэхүүний зураг авалт зэргийг зохион байгуулах
Байгууллагын удирдлагаас өгсөн үүрэг даалгаварыг цаг хугацаанд нь үнэн зөв гаргаж өгөх Санхүүгийн анхан шатны баримтуудыг бүрдүүлэн зохих журмын дагуу үдэж цэгцлэх, архивлах Хариуцсан ажилчдын тооллого тооцоо, орлого, зарлагыг хянах, тааруулах Авлага хариуцах
Санхүүгийн бүртгэл, тайланг НББОУС болон Монгол Улсын холбогдох хууль, дүрэм, журмын дагуу үнэн зөв, алдаагүй бүртгэх Нягтлан бодох бүртгэлийн бүх гүйлгээг удирдах Мэргэжлийн өндөр ур чадвартай Харилцааны өндөр соёлтой Удирдан зохион байгуулах ур чадвар Компанийн мөнгөн урсгал болон үр агшийн тайланг хянаж, санхүүгийн шинжилгээ хийж, дүгнэлт гаргах, үндсэн чиг үүргийн хүрээнд дагалдах бусад ажлыг хийж гүйцэтгэнэ.
Одоо байгаа харилцагчдаа хадгалах Захиалга авах, бараа бүтээгдэхүүнээ суртачилан таниулах Шинэ харилцагч нээх Борлуулалтын төлөвлөгөөг биелүүлэн ажиллах - Бараа бүтээгдэхүүний бүлэг тус бүрийн өндөр борлуулалтыг хангахын тулд худалдааны цэгүүдээр өдөр бүр очих (маршрутын жагсаалтын дагуу); - Худалдан авагчын борлуулалтын талбайд компанийн бүтээгдэхүүнийг ашигтай байрлалд тавих; - Нийлүүлсэн барааны талаар худалдан авагчдад зөвлөгөө өгөх болон бусад үйлчилгээ үзүүлэх; - Үйлчлүүлэгч бүрийн борлуулалтын цэг дээр бүтээгдэхүүний үлдэгдлийг хянах; - Худалдан авагчдын авлагын төлөв байдалд хяналт тавьж, төлбөр саатаж болзошгүй, түүнчлэн худалдан авагчдын төлбөрийн чадварт нөлөөлж буй бусад хүчин зүйлийн талаар удирдлагад шуурхай мэдээлэх