Дэлгүүрийн өдөр тутмын үйл ажиллагааг удирдан зохион байгуулах, Давхар хариуцсан менежер болон Худалдааны зөвлөхүүдийн өдөр тутмын ажил үүрэгт хяналт тавих, Заалны эмх цэгц зохион байгуулалт, үйлчилгээний стандартыг мөрдүүлж ажиллах, Дэлгүүрийн үйл ажиллагаатай холбоотой тайланг холбогдох удирдлагуудад танилцуулах,
Компанийн санхүүгийн үйл ажиллагааг үр ашигтай зохион байгуулах, бизнес болон хөрөнгө оруулалтын шийдвэр гаргалттай холбоотой шаардлагатай мэдээллийг бэлтгэх, шинжилгээ судалгаа хийх, ирээдүйн төлөв байдлыг таамаглах, төсөв болон санал дүгнэлт боловсруулах, удирдлагын багт танилцуулах, гүйцэтгэлд хяналт тавих