Спа гоо сайхны салоны талаарх мэдээ мэдээллийг зочдод мэргэжлийн өндөр түвшинд тайлбарлан хүргэх Зочны бүртгэл мэдээллийг тодорхой хөтлөх, зочны тооцооны хуудсыг бэлдэж тооцоо хийх Зочныг гарахад тооцоо бүрэн хийгдсэн эсэхэд хяналт тавих, түлхүүрийг нь хүлээж авах Зочдын бичиг баримтыг тогтоосон журмын дагуу хадгалах, дараагийн ээлжинд хүлээлгэж өгөх Ээлжинд гарч байхдаа ээлжийн бүх ажилчдыг ахлана ба шаардлагатай тохиолдолд удирдлагатай холбоо барьж асуудлыг шийдвэрлэнэ. Зочдод шаардлагатай бүхий л мэдээллийг өгөх, анхан шатны тусламж үзүүлэх Захиалга хүлээн авч, гоо сайханчдад хуваарилан үйлчилгээний бэлэн байдлыг хангуулах, Зочноос гарсан аливаа санал гомдлыг барагдуулах, шаардлагатай нөхцөлд удирдлагаар шийдвэрлүүлнэ. Ээлж хүлээлцэх дэвтрийг тогтмол хөтөлж явна. Гоо сайхны бүтээгдэхүүн болон спагийн нэг удаагийн хэрэглэлийн зарцуулалтын тооцоог хөтлөх, өдөр тутмын зарцуулалтыг тайлагнах Ажилтнуудын ажлын хуваарь, ажлын цаг ашиглалтад хяналт тавих
The Hotel Receptionist is responsible for providing a friendly, welcoming and efficient service to all hotel guests, in line with the hotel’s vision and values on customer satisfaction. The main purposes of the hotel reception area’s staff are to respond courteously to guests’ requests, play a part in the general running of the reception desk including cashiering.
Компанийн үйл ажиллагааны талаарх санхүүгийн мэдээлэл боловсруулах, түүнд санхүүгийн шинжилгээ хийж үйл ажиллагааны болон санхүүгийн нөхцөл байдалд үнэлэлт өгч, санхүүжилт, хөрөнгө оруулах шийдвэр гаргалтанд ашиглахуйц тайлан бэлтгэх. Төсөв төлөвлөгөө боловсруулах, гүйцэтгэлийг хянах, удирдах. Зардлын хяналтыг хэрэгжүүлэх, зардал, өртгийг хямдруулах, технологийн карт болон зардлын нормчлолыг тогтоох. Компанийн зочид буудал,хоол үйлдвэрлэл, эвент, үйлчилгээний салбар нэгжүүдийн үйл ажиллагааны төлөвлөлт болон биелэлтэнд хяналт тавих, шинжилгээ хийж, дүгнэлт гаргах, орц нормд үнэлгээ хийж, үнэ тогтоох. Бусад цаг үеийн шаардлагатай ажлуудыг гүйцэтгэх