Албан бичиг боловсруулах, бүртгэх, бичиг хэрэг хөтлөх, архивын үйл ажиллагааг хариуцах Гүйцэтгэх захирлын өдөр тутмын үйл ажиллагаанд дэмжлэг үзүүлэх Оффисын эмх цэгц, ашиглалтад хяналт тавих, хариуцах Ажлын байрны тодорхойлолтод тусгагдсан бусад ажил үүргүүд
Компанийн хэмжээнд хүний нөөцийн бүрдүүлэлт, сонгон шалгаруулалт, сургалт хөгжүүлэлтийн чиг үүргийг гүйцэтгэх Хүний нөөцийн холбогдох дүрэм журмыг боловсруулах, хэрэгжүүлэх Компанийн төлөвлөгөөт болон төлөвлөгөөт бус идэвхижүүлэлтийн арга хэмжээг удирдан зохион байгуулах Ажлын байрны тодорхойлолтод заагдсан бусад ажил үүргүүдийг гүйцэтгэх
Оффист ирсэн зочид төлөөлөгч, харилцагч үйлчлүүлэгчдийг угтан авах болон тэднийг чиглүүлж үйлчлэх, ирсэн зочдыг компанийн холбогдох ажилтнуудад мэдэгдэж холбож өгөх, зохицуулалт хийх, телефон утасны дуудлаганд хариу өгөх болон ажлын байрны тодорхойлолтод заагдсан бусад ажил үүргүүдийг хийж гүйцэтгэнэ.