Одоогоор мэдэгдэл алга байна

Үндсэн хувилбар

"Шинэ Монгол" Эрдмийн хүрээлэн

  • Ажлын байрны зар
  • Манай компани
  • Мэдээ, мэдээлэл
Бага ангийн багш (ЕБШМС)

- Сургалтын хөтөлбөр боловсруулах- Хөтөлбөрийн дагуу сурагчдад мэргэжлийн өндөр түвшинд сургалт явуулах- Сургалтын хөтөлбөрөө үнэлж, сайжруулах

Япон хэлний багш (ЕБШМС)

- Сургалтын хөтөлбөр боловсруулах- Хөтөлбөрийн дагуу сурагчдад мэргэжлийн өндөр түвшинд сургалт явуулах- Сургалтын хөтөлбөрөө үнэлж, сайжруулах

Дуу хөгжмийн багш (ЕБШМС)

Сургалтын хөтөлбөр боловсруулах Хөтөлбөрийн дагуу сурагчдад мэргэжлийн өндөр түвшинд сургалт явуулах Сургалтын хөтөлбөрөө үнэлж, сайжруулах

Биеийн тамирын багш (ЕБШМС)

Сурагчдын бие бялдрын хөгжлийг сорих арга зүй, түүнд суурилан сургалтын хөтөлбөртөө уян хатан сайжруулалт хийж ажиллана. 

Физикийн багш (ЕБШМС)

Сургалтын хөтөлбөр боловсруулах, тасралтгүй сайжруулах Хөтөлбөрийн дагуу сурагчдад мэргэжлийн өндөр түвшинд сургалт явуулах

Математикийн багш (ЕБШМС)

Сургалтын хөтөлбөр боловсруулж, хэрэгжүүлэх, тасралтгүй сайжруулах Хөтөлбөрийн дагуу сурагчдад мэргэжлийн өндөр түвшинд сургалт явуулах

Англи хэлний багш (ЕБШМС)

Сургалтын хөтөлбөр боловсруулах Хөтөлбөрийн дагуу сурагчдад мэргэжлийн өндөр түвшинд сургалт явуулах Сургалтын хөтөлбөрөө үнэлж, сайжруулах

Биоинженерийн багш (ШМТК)

Шинжлэх ухаан, байгаль, нийгэм-хүмүүнлэгийн тодорхой чиглэлээр сургалт, эрдэм шинжилгээний ажлыг чанарын өндөр түвшинд гүйцэтгэх Суралцагчдад шинэ мэдлэг, чадвар, дадлыг эзэмшүүлэх, тасралтгүй хөгжүүлэх. Багшийн үндсэн чиг үүргийн дагуу сургалтын хөтөлбөр боловсруулах, тогтмол сайжруулах

Мэдээлэл зүйн багш /ШМТК/

Сургалтын хөтөлбөр боловсруулах Хөтөлбөрийн дагуу сурагчдад мэргэжлийн өндөр түвшинд сургалт явуулна Оюутнуудын дадлага, давтлага, төсөл, судалгааны ажил удирдах  Сургалтын хөтөлбөрөө үнэлж, сайжруулах багшийн үндсэн үүргүүдийг гүйцэтгэнэ.

Химийн багш (ШМТК)

Шинжлэх ухаан, байгаль, нийгэм хүмүүнлэгийн тодорхой чиглэлээр сургалт, эрдэм шинжилгээний ажлыг чанарын өндөр түвшинд гүйцэтгэж, суралцагчдад шинээр мэдлэг, чадвар, дадлыг эзэмшүүлэх, түүнийг хөгжүүлэх.

Туслах нягтлан бодогч (ШМТК)

Сургуулийн санхүүгийн өдөр тутмын үйл ажиллагааг хангах Санхүүгийн анхан шатны баримт бүртгэх Орлого зарлагын бүртгэл хийх Авлага өглөгийн тооцоо хийх 2. Санхүүгийн тайлан тооцоо гаргахад бэлтгэл хангах

Физикийн багш /ШМТК/

Сургалтын хөтөлбөр боловсруулах Хөтөлбөрийн дагуу сурагчдад мэргэжлийн өндөр түвшинд сургалт явуулна Оюутнуудын дадлага, давтлага, төсөл, судалгааны ажил удирдах  Сургалтын хөтөлбөрөө үнэлж, сайжруулах багшийн үндсэн үүргүүдийг гүйцэтгэнэ.

Сэтгэл зүйч /ШМТК/

Оюутан, суралцагчдын сэтгэл зүйн байдлыг оношлон дүгнэлт гаргаж, түүний үр дүнд ганцаарчилсан болон бүлгийн зөвлөгөө өгч, сэтгэл зүйн асуудлуудыг шийдвэрлэхэд дэмжлэг үзүүлэх, сургалт зохион байгуулах.

Математикийн багш (ШМТК)

  Шинжлэх ухаан, байгаль, нийгэм-хүмүүнлэгийн тодорхой чиглэлээр сургалт, эрдэм шинжилгээний ажлыг чанарын өндөр түвшинд гүйцэтгэж, суралцагчдад шинээр мэдлэг, чадвар, дадлыг эзэмшүүлэх, түүнийг хөгжүүлэх.

Ерөнхий эрдмийн тэнхимийн эрхлэгч (ШМТК)

Ахлах сургуулийн сургалтын чанарыг тогтмол хянаж, сургалтын үйл ажиллагааг өндөр түвшинд байлгахад багш нарыг удирдан чиглүүлнэ. Сургалтын хөтөлбөр, төлөвлөгөө, хичээлийн хуваарь зэргийг батлан мөрдүүлж, нийгмийн ажилтантай хамтран сурагчдын хүмүүжил төлөвшлийн ажлыг удирдан чиглүүлнэ.

Барилга зам, гүүрийн багш (ШМТК)

Шинжлэх ухаан, байгаль, нийгэм-хүмүүнлэгийн тодорхой чиглэлээр сургалт, эрдэм шинжилгээний ажлыг чанарын өндөр түвшинд гүйцэтгэж, суралцагчдад шинээр мэдлэг, чадвар, дадлыг эзэмшүүлэх, түүнийг хөгжүүлэх.    

Нягтлан бодогч (Шинэ Монгол технологийн ДС)

Байгууллагын нягтлан бодох бүртгэлийг хууль тогтоожмийн дагуу хөтлөх Санхүүгийн тайлан мэдээг гаргах Төсөв төлөвлөгөөний биелэлтэд хяналт тавих Ажлын байртай холбоотой бусад ажлуудыг ажлын байрны тодорхойлолтын дагуу хийж гүйцэтгэх

Холбоо барих

Монгол улс, Улаанбаатар хот, Баянзүрх дүүрэг, 25-р хороо, 13-р хороолол, Манлайбаатар Дамдинсүрэнгийн гудамж – 43,

Фэйсбүүк хуудас

Монголын иргэн бүрд ажлын байр!.

Zangia.mn

Copyright © 2008-2024.