Компанийн бизнес төлөвлөгөөний дагуу брэнд бүтээгдэхүүнүүдийн маркетингийн бодлогыг хэрэгжүүлэх, судалгаа шинжилгээ хийх, сурталчилгааны болон урамшуулалт хөтөлбөрүүдийг зохион байгуулах, хэрэгжүүлэх, дүгнэх, тайлагнах; Брэндийг зах зээл дээр оновчтой байршуулах, хэрэглэгчид таниулах, зах зээлд эзлэх хувь хэмжээг нэмэгдүүлэх; Брэндийн бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг сурталчлах маркетингийн стратеги боловсруулах, хэрэгжүүлэх, удирдах
Захиалгын дагуу ирсэн барааг баримттай тулган, тоо хэмжээ, чанарыг шалгаж хүлээн авах, бүртгэх; Бараа материалын тайланг санхүүгийн анхан шатны баримтыг үндэслэж заасан хугацаанд үнэн зөв гаргаж хариуцсан нягтлан бодогчид өгөх; Барааны бүрэн бүтэн болон аюулгүй байдлыг хариуцах; Агуулахын гадна, дотно орчны эмх цэгц, цэвэр байдлыг хангаж ажиллах; Тооллогод бэлтгэх, тайлагнах чадвартай байх ;
Дэлгүүрийн камерийн хяналт хийх, бүртгэл хөтлөх, тайлагнах Дэлгүүрүүдэд хяналтын тооллого хийх, бүртгэл хөтлөх, тайлагнах Худалдааны зөвлөхүүдэд хяналт тавих Дэлгүүрийн үл тохиролыг бууруулах, төлөвлөгөө боловсруулах, тайлагнах
Хариуцсан брэндийн үнэ цэнийг өсгөх, зах зээл дээр хэрэглэгчийн болон өрсөлдөөний нөхцөл байдалд дүн шинжилгээ хяналтыг тогтмол хийж, шаардлагатай өөрчлөлт арга хэмжээг авах, шинэлэг өрсөлдөгчөөс ялгарч, манлайлсан, оновчтой санаачилгыг боловсруулж, батлуулах, гүйцэтгэх; Брэндийн нэр хүндийг өсгөх төслүүдийг хэрэгжүүлж, зорилтот зах зээлийг нэмэгдүүлж брэндийн байршлыг тодорхойлох бүтээгдэхүүний борлуулалтыг нэмэгдүүлэх
НББ-ийн хууль болон холбогдох дүрэм, журмыг баримтлах; Компанийн санхүүгийн үйл ажиллагаанд мөрдөгдөж буй дүрэм журмыг мөрдөж ажиллах; Компанийн мөнгөн хөрөнгө, бараа материал, үндсэн хөрөнгө, хангамжийн материал, харилцагчийн тооцооны анхан шатны баримтыг бүрдүүлж өдөр тутмын үйл ажиллагааны санхүүгийн бүртгэл хөтлөх; Өдөр тутмын үйл ажиллагааны бүртгэлийг санхүүгийн программд үнэн зөв, цаг тухай бүрд нь оруулж бүртгэл хөтлөх;