Компанийн бизнес төлөвлөгөөний дагуу брэнд бүтээгдэхүүнүүдийн маркетингийн бодлогыг хэрэгжүүлэх, судалгаа шинжилгээ хийх, сурталчилгааны болон урамшуулалт хөтөлбөрүүдийг зохион байгуулах, хэрэгжүүлэх, дүгнэх, тайлагнах; Брэндийг зах зээл дээр оновчтой байршуулах, хэрэглэгчид таниулах, зах зээлд эзлэх хувь хэмжээг нэмэгдүүлэх;
Брэнд бүтээгдэхүүнийг хэрэглэгчид танилцуулах, санал болгох, борлуулах Дэлгүүрийн стандартыг барьж ажиллах Тооллого тооцоог тухай бүрд тулгах
Компанийн бизнес төлөвлөгөөний дагуу брэнд бүтээгдэхүүнүүдийн маркетингийн бодлогыг хэрэгжүүлэх, судалгаа шинжилгээ хийх, сурталчилгааны болон урамшуулалт хөтөлбөрүүдийг зохион байгуулах, хэрэгжүүлэх, дүгнэх, тайлагнах; Брэндийг зах зээл дээр оновчтой байршуулах, хэрэглэгчид таниулах, зах зээлд эзлэх хувь хэмжээг нэмэгдүүлэх;
Хариуцсан брэндийн үнэ цэнийг өсгөх, зах зээл дээр хэрэглэгчийн болон өрсөлдөөний нөхцөл байдалд дүн шинжилгээ хяналтыг тогтмол хийж, шаардлагатай өөрчлөлт арга хэмжээг авах, шинэлэг өрсөлдөгчөөс ялгарч, манлайлсан, оновчтой санаачилгыг боловсруулж, батлуулах, гүйцэтгэх; Брэндийн нэр хүнд, зах зээлд эзлэх байр суурийг нэмэгдүүлэх;