Маркетингийн жилийн төлөвлөгөө боловсруулах, хэрэгжүүлэх • Бүтээгдэхүүний борлуулалтын таамаглал • Компанийн болон өрсөлдөгчдийн бүтээгдэхүүн хөгжүүлэлтийн талаарх мэдээлэлд шинжилгээ хийх • Маркетингийн жилийн төлөвлөгөөний дагуу борлуулалтыг дэмжих зар сурталчилгаа, идэвхжүүлэлтийг хянах • Борлуулалтыг нэмэгдүүлэхэд шаардлагатай мэдлэг болон бүтээгдэхүүний стратегийн талаарх мэдээллээр борлуулалтын багийг хангах • Хэвлэмэл болон цахим сурталчилгааны материал, бүтээгдэхүүний талаарх сургалт,холбогдох эмнэл зүйн баримт бичгийг боловсруулах • Хэвлэмэл сурталчилгааны материалын ач холбогдлыг үнэлэх,тэдгээрийг оновчтой ашиглах талаар борлуулалтын багийг дэмжиж нягт хамтран ажиллах