-Орон нутаг дахь салбаруудын үйл ажиллагааг удирдан зохион байгуулах, орон нутгийн борлуулалтын зах зээлийг судлах, борлуулалт тэлэх -Зах, бөөний төвүүдийн захиалгыг удирдан зохион байгуулах, борлуулалт тэлэх - Орон нутгийн хэмжээнд ажиллаж байгаа ажилтнуудыг удирдлагаар хангах, чиглүүлэх, сургаж дадлагажуулах
Компанийн бодлого, зорилтын хүрээнд хүний нөөцийн бодлогын баримт бичиг, дүрэм журмыг боловсруулах, нэвтрүүлэх Хүний нөөцийн мэдээллийн системийн хөгжүүлэлт, нэвтрүүлэлтийг хариуцан ажиллах Хүний нөөцийн бүрдүүлэлт, сонгон шалгаруулалт зохион байгуулах Хүний нөөцийн зорилтот судалгаа шинжилгээ хийх, анализ хийх, тайланг бэлтгэн удирдлагыг мэдээллээр хангах
Компанийн гадаад худалдан авалтын бодлогод нийцүүлэн олон улсад нэр хүндтэй брендүүдтэй компанийг төлөөлөн харилцах, компанийн төлөөлөн гэрээ хэлцэл байгуулах, гадаад зах зээлээс FMCG зах зээлд тохирсон бараа бүтээгдэхүүний судалгааг хийх, бараа бүтээгдэхүүний татан авалтыг төлөвлөлтийн дагуу хийж гүйцэтгэх үйл ажиллагааг удирдан зохион байгуулах
Байгууллагыг төлөөлөн харилцагчидтай уулзах Захиалга авах, бүтээгдхүүнээ сурталчлан таниулах Шинэ харилцагч нээх Борлуулалтын төлөвлөгөөг биелүүлж ажиллах
Салбарын өдөр тутмын үйл ажиллагааг зохион байгуулах Ажилтнуудыг удирдлагаар хангах, зөв зохион байгуулах Удирдлагыг үнэн зөв мэдээллээр хангах Тооллого тооцоо хийх, татан авалт хийх Хүний нөөцийн бүрдүүлэлт хийх
Байгууллагыг төлөөлөн харилцагчидтай уулзах Захиалга авах, бүтээгдхүүнээ сурталчлан таниулах Шинэ харилцагч нээх Борлуулалтын төлөвлөгөөг биелүүлж ажиллах
Шинэ борлуулалтын суваг нээх /B2B, HoReCa, Сүлжээ дэлгүүр/ Харилцагч нарын борлуулалт, гүйцэтгэлд хяналт тавих Харилцагчид бараа бүтээгдэхүүнээ сурталчлах, таниулах, харилцаа тогтоох, гэрээ байгуулах, захиалга авах Борлуулалтын гүйцэтгэл гаргах, тайлагнах, борлуулалтанд дүн шинжилгээ хийх Брендийн амталгаат худалдааг удирдан зохион байгуулах
Борлуулалтын алба нь Захиалга, Хүргэлт, Бараа бэлтгэл, Орон нутгийн нийт 100-аас дээш ажилтнуудыг удирдлагаар хангах үндсэн чиг үүрэгтэй. Компанийн борлуулалтын үйл ажиллагааг сар, улирал, жилээр төлөвлөх Төлөвлөсөн төлөвлөгөөний дагуу дотоод ажилтнуудаа төлөвлөгөөнд хүрэхэд удирдлагаар хангах Дотоод болон гадаад хүчин зүйлүүдийг судалж, зах зээл нэмэгдүүлэх боломжийг судлах Борлуулалтын орчин үеийн чиг хандлага, аргачлалыг нэвтрүүлэх Борлуулалтын чиглэлээр ажиллаж байгаа дотоод 130-аад борлуулалтын ажилтанг удирдан чиглүүлэх
Зах зээлийн судалгаа хийж, маркетенгийн зорилтод бүлгийг зөв тодорхойлж брэндийн идэвхжүүлэлт, хөгжүүлэлтийг оновчтой сувгаар хийх. Брендийн хөгжүүлэлт хийх АБТ-д тусгагдсан бусад ажил үүргийг хийж гүйцэтгэх