Хэрэглэгчдэд шаардлагатай тусламж үйлчилгээ, заавар зөвлөгөө өгөх, асуудлыг хүлээн авах, шалгах, илрүүлэх, шийдвэрлүүлэх, холбогдох ажилтнуудад цаг алдалгүй шуурхай мэдээллэх Хэрэглэгчдийн өгсөн мэдээлэл, асуудлыг шинжлэх, цааш тайлагнах, боломжтой техникийн тусламжийг зөвлөх, зөвлөгөө өгөх Хэрэглэгчдэд үзүүлж буй үйлчилгээ, бүтээгдэхүүний алдааг олж засварлах арга техник, мэдлэгийн цар хүрээг өргөжүүлэх, харилцагчдыг илүү сайн дэмжих зорилгоор гүйцэтгэл, үйл явцыг сайжруулахад ажлыг удирдах
Байгууллагын болон хэрэглэгчийн шаардлагыг цуглуулах, дүн шинжилгээ хийх, баримтжуулах. Одоогийн бизнес процесс, мэдээллийн системийг судалж, тодорхойлолт, процессын зураглал гаргах Өгөгдлийг анализ хийх, тайлагнах, үр дүнг боловсруулах Бизнесийн шаардлагад нийцсэн IT шийдэл, системийн хөгжүүлэлтийн техникийн шаардлага боловсруулах. Хөгжүүлэгчид, тестрүүд, хэрэглэгчид болон бусад оролцогч талуудтай үр дүнтэй хамтран ажиллах, төслийн явцыг хянах, тайлагнах Шинэ систем болон сайжруулалтын талаар хэрэглэгчдэд сургалт, танилцуулга хийх.