Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг Борлуулалт маркетингийн стратеги төлөвлөгөөний дагуу урт болон богино хугацааны бизнес төлөвлөгөө гаргах, хэрэгжүүлэх, тайлагнах Сошиал медиа, дижитал маркетингийн сувгуудын төлөвлөгөө боловсруулан хэрэгжүүлэх, хөтлөх Компанийн борлуулалтын жилийн болон хэтийн зорилтуудтай уялдуулан маркетингийн төлөвлөгөөг сар, улирал, хагас жилээр болон борлуулалтын суваг тус бүрээр санал оруулах Борлуулалт маркетингийн үйл ажиллагаанд шаардлагатай судалгаа шинжилгээ хийх Арга хэмжээ эвэнтийн төлвлөгөө гаргах, оролцох мөн зохион байгуулах Сар, улирал, жилийн тайлан боловсруулах, илтгэх, тайлагнах Маркетингийн олон талт үйл ажиллагааг хэрэгжүүлэх БНСУ-н их дээд сургуульд хамрагдах бүх зөвлөгөө болон зааварчилгааг өгөх чадвартай байх Ажлын байрны тодорхойлолтод заасан бусад чиг үүргүүд