Маркетингийн дараах судалгаа, шинжилгээ хийх: /Зах зээлийн, Өрсөлдөгчийн, Хэрэглэгчийн, Бүтээгдэхүүний, Хандалтын, Нөхцөл байдлын судалгаа/ Дотоод мэдээллийн анализ хийж удирдах албан тушаалтанд танилцуулж цаашдын чиг хандлага тодорхойлуулах Маркетингийн идэвхижүүлэлт /контент маркетинг, тараах материал, брендинг, пи-ар, зар сурталчилгаа/ хийх Маркетингийн суваг тодорхойлох. Өөрийн үндсэн чиг үүргийг хэрэгжүүлэх хүрээнд компанийг төлөөлөн олон нийтийн мэдээллийн хэрэгслээр мэдээ мэдээлэл өгөх. Компанийн харилцагчтай биечлэн болон утсаар харилцах, уулзалт хийх.
1. Албаны ажлын төлөвлөгөө гаргана 2. Бараа татан авалтыг зохион байгуулж, удирдлагаар хангах 3. Барааг бэлтгэх ажлыг зохион байгуулж, удирдлагаар хангах 4. Худалдан авагчид барааг хүргэх ажлыг зохион байгуулж, удирдлагаар хангах 5. Хүргэсэн барааг угсралт суурилуулалт хийх ажлыг зохион байгуулж удирдлагаар хангах. 7. Баталгаат хугацаа, засвар үйлчилгээний ажлыг зохион байгуулж удирдлагаар хангах