Оффисын ажилчдын өдөр тутмын хоолыг амт, чанартай хийж гүйцэтгэх Орчны ариун цэвэр, хувийн ариун цэврийг сайтар хангаж ажиллах
Бараа материалыг баримтын дагуу хүлээн авч, бүрэн бүтэн байдлыг шалган, тоо ширхэгийн дагуу хүлээн авах, зөөх, буулгах, хураах, эмх цэгцтэй байрлуулах; Бараа материалын хадгалалт хамгаалалтад хяналт тавьж, үлдэгдэл нөөцийн талаар холбогдох ажилтнуудыг мэдээллээр хангах; Бараа материалтай холбоотой гарсан бүх гүйлгээнүүдийн санхүүгийн анхан шатны баримт бүрдүүлэх; Бараа материалын орлого, зарлагын бүртгэлийг хөтөлж, сарын эцэст тооллого хийх, хариуцсан Нягтлан бодогчтой тооцоо нийлэх;
Барилгын дотоод интерьер дизайныг захиалагчийн шаардлагад нийцүүлэн, загварын чиг хандлагыг тодорхойлон оновчтой зөв шийдлээр дизайны болон техник технологийн таатай нөхцөлөөр дизайныг бүрдүүлэх; Веб сайт болон фэйсбүүк хуудас дээр тавигдах 3D рендер зураг зурах, Ажлын зураг зурах; Дизайн, материалын, технологийн судалгаа хийх; Захиалагчид мэргэжлийн зөвлөгөө, мэдээлэл өгөх; Шууд болон чиг үүргийн удирдлагаас өгсөн үүрэг даалгавар, зааварчилгааг цаг хугацаанд нь хэрэгжүүлэх;
Барилгын дотоод заслын брэнд бараа бүтээгдэхүүний талаар үйлчлүүлэгчид тайлбарлах, сонголт хийхэд нь мэргэжлийн туслалцаа үзүүлэх, зөвлөх; Үйлчлүүлэгчийг халамжлах, бүтээгдэхүүний талаарх мэдлэгийг тасралтгүй хөгжүүлэх; Худалдан авагчид тайлбарлах, ярилцах, сонсох, зөвлөх зэрэг ур чадвараа ашиглан барилгын дотоод заслын брэнд бараа бүтээгдэхүүний борлуулалтыг өсгөх; Салбар дэлгүүрийн бараа бүтээгдэхүүнийг хариуцан ажиллах; Бараа материалын судалгаа, шинжилгээг тогтмол хийх; Борлуулалтын бодлого төлөвлөгөөг боловсруулан, хэрэгжүүлэх; Байгууллагыг төлөөлөн харилцагч байгууллагуудтай харилцах, гэрээ хэлцэл хийх; Ажлын байрны тодорхойлолтод тусгагдсан бусад чиг үүргүүдийг гүйцэтгэх;
Харилцагчтай харилцан ашигтай хамтран ажиллах стратеги боловсруулах, байнгын харилцаа холбоотой ажиллах замаар харилцагчийн бодит өсөлтийг нэмэгдүүлж ажиллах, тогтвортой, найдвартай харилцагчийг бий болгох; Харилцагч руу чиглэсэн маркетингийн стратегийг тодорхойлон хэрэгжүүлэх, компанийн зах зээлд эзлэх байр суурийг нэмэгдүүлэх, борлуулалтын орлогыг өсгөх; Компанийн санал болгож буй бүтээгдэхүүн үйлчилгээний шинж чанар, үр ашиг болон харилцагч хэрэглэгчдийн хэрэгцээ шаардлагын төлөвлөгөө боловсруулах, хэрэгжилтэд хяналт тавих; Зорилтот харилцагч, тэдгээрийн зан төлвийг тодорхойлж, хэрэгцээ шаардлагад нийцүүлэн ажиллах; Борлуулалт маркетингийн удирдлагыг хэрэгжүүлэх хүрээнд дотоод үйл ажиллагааг удирдан зохион байгуулах, шийдвэр гаргах, үр дүнг хариуцах; Компанийн борлуулалттай холбоотой бодлого стратеги, дүрэм журам, процессыг зохион байгуулах, тухай бүр сайжруулалт хийж ажиллах;