Хурал уулзалтуудыг англи хэл дээр хөтлөн явуулах, проткол хөтлөх, Ерөнхий менежерийн өгсөн чиглэлийн дагуу албан тушаалтнуудад танилцуулах, орчуулга гүйцэтгэх, үүрэг даалгаварын хэрэгжилтэд хяналт тавих; Баримт бичгийг Англи болон Монгол хэлнээ хөрвүүлэх, Аман орчуулга гүйцэтгэх
1. Бүх төрлийн хүлээн авалтыг удирдан зохион байгуулах 2. Дуудлагын ажилтнуудын сургах, чиглүүлэх, удирдлагаар хангах, үнэлэх 3. Гарсан асуудлыг шийдвэрлэх 4. Захиалгын менежер, дууны техникч, захиалагч талын зохион байгуулагч нартай уялдаа холбоотой ажиллах 5. Мэргэжлээрээ ажиллаж байсан туршлагатай 6. Урт цагаар ажиллах боломжтой