Creates positive, welcoming, supportive environment for tenants, visitors, and property associates Maintains building security measures, ensuring proper incident documentation and notification to management, owners, and insurance carriers Maintains familiarity with all procedures and requirements of accounts payable and accounts receivable Maintains property by investigating and resolving tenant complaints Ensures property’s filing system is maintained and includes tenant, applicant, accounting, and vendor and contract files Prepares reports by collecting, analyzing, and summarizing data
According to job description he/she will monitor resolving, and taking an action all issues related to management and renting agreements.
Дэлгүүрийн өдөр тутмын үйл ажиллагааг зохион байгуулах, Үйлчилгээний стандартын дагуу үйлчлүүлэгчид борлуулалтын үйлчилгээ үзүүлэх, Дэлгүүрийн борлуулалтыг Дэлгүүрийн мөнгөн хөрөнгийг хадгалах, хамгаалах, борлуулалтын орлогыг хүлээн авах, гүйлгээ хийх, тайлан тооцоог үнэн зөв гаргах, дэлгүүр болон агуулахын бараа бүтээгдэхүүн, үндсэн хөрөнгийн бүрэн бүтэн байдлыг хянаж ажиллахад оршино.
- Бармен/Бартендер хийж байгаа ажилтнуудад туслах, дэмжлэг үзүүлэн ажиллана. - Текний цэвэр цэмцгэр байдал, шилэн эдлэл, хэрэгсэлүүдийг угаах
Шинэхэн нээгдэх ресторанд ээлжээр ажиллах тогооч ажилд авна. Технологийн картны дагуу амт чанартай хоолыг мэргэжлийн, стандартын дагуу гаргах
- Тухайн амралтын газрын үйл ажиллагааг хариуцан, ажилтнуудыг удирдан ажиллана
Зочид үйлчлүүлэгчийн тав тухтай орчныг бүрдүүлж, найрсагаар үйлчилж, үйлчилгээний соёл стандартыг мэргэжлийн түвшинд хангаж ажиллах, рестораны үндсэн үйл ажиллагааг сайжруулан борлуулалтыг нэмэгдүүлэх, үйлчилгээний ажилтнуудыг удирдан ажиллана.
Рестораны төлбөр тооцоог хүлээн авах Ээлж хүлээлцэхдээ орлого зарлагаа тоолж, өдөр тутмын гүйлгээг хянан баталгаажуулж, хүлээлцэх
Зочид үйлчлүүлэгчийн тав тухтай орчныг бүрдүүлж, найрсагаар үйлчилж, үйлчилгээний соёл стандартыг мэргэжлийн түвшинд хангаж ажиллах, рестораны үндсэн үйл ажиллагааг сайжруулан борлуулалтыг нэмэгдүүлэх, тухайн ээлжинд байгаа үйлчилгээний ажилтнуудыг удирдан ажиллана.
Мөнгөн хөрөнгийн орлого, зарлагын хөдөлгөөнийг холбогдох дүрэм журмын дагуу үнэн зөв хөтөлж, анхан шатны баримт бүрдүүлэх, төлбөрийн гүйлгээг гүйцэтгэх Мөнгөн хөрөнгийн өдөр тутмын гүйлгээг хийх Мөнгөн хөрөнгийн дансны үлдэгдэлд хяналт тавьж, эрх бүхий удирдлагуудыг мөнгөн хөрөнгийн үлдэгдэл болон гүйлгээний талаарх мэдээллээр хангах Компанийн харилцах данс байршиж байгаа банкуудтай хамтран ажиллах, гүйлгээтэй холбоотой гарах аливаа эрсдлийг бууруулах тал дээр анхаарч ажиллах Өдөр тутмын кассын үлдэгдлийг баталгаажуулах Журамд заасан хугацаанд банкны тулган баталгаажуулалт хийх Группын компаниудад харилцах данс нээх болон хаах үйл ажиллагааг зохих журмын дагуу хийж гүйцэтгэх Мөнгөн хөрөнгийн үйл ажиллагааны журамд заагдсан бусад үүрэг даалгаварыг хэрэгжүүлэх
- Үйлчилгээний газарт Зөөгч хийж байсан туршлагатай - Үйлчилгээний стандартын талар зохих мэдлэгтэй - Ресторанаар үйлчлүүлж байгаа зочдод хурдан шуурхай, мэргэжлийн үйлчилгээ үзүүлэх - Өглөө болон оройны ээлжинд ажиллах боломжтой байх - Унааны мөнгө сарын сүүл цалин дээр олгоно+А хоол - Сард 2 удаа цалин олгоно. Сарын сүүлд, дундуур - Удаан хугацаанд тогтвортой ажиллавал цагийн үнэлгээ нэмэгдэнэ - 17+ дээш насны хүүхдүүд холбогдоорой
Хүнсний дэлгүүрийн үйл ажиллагаатай холбоотой орлого зарлагын гүйлгээг хийх Кассын тайлан, харилцахын тайлан бэлтгэх Тооллого бараагаа хийж үр дүнг тайлагнах Харилцагч байгууллагуудтай улирал, хагас жил, жилийн эцэст өр авлагын тооцоо нийлж, үлдэгдлийг баримтаар баталгаажуулах, өр авлагыг холбогдох ажлтнуудтай хамтарч тухай бүр барагдуулах Удирдлагаас өгсөн үүрэг даалгаврыг цаг хугацаанд нь чанартай гүйцэтгэх