Бүх хөрөнгийг стандартын дагуу шалган хүлээж авах, хүлээлгэж өгөх Хөрөнгийн бүртгэл өдөр тутамд шинэчилж, засварлах Хөрөнгийн худалдаа, худалдан авалтын үйл ажиллагаанд оролцох Төсөв, санхүүгийн төлөвлөлт болон тооцоолол хийх Баримт бичиг, тайланг бэлтгэж, удирдлагад танилцуулах Харилцагчидтай харилцах, мэдээлэл өгөх
* Хүнсний бэлэн бараа бүтээгдэхүүнийг зах, сүлжээ дэлгүүрүүдэд нийлүүлэх * Байгууллагын борлуулалтын төлөвлөгөөтэй уялдуулан нийлүүлэлтийн ажлыг идэвхи санаачлагатай гүйцэтгэх
Борлуулалтын төлөвлөгөөг хэрэгжүүлэх, борлуулалтын багийг удирдан зохион байгуулах Борлуулалтын үйл ажиллагааг хянах, тайлагнах, сайжруулах Шинэ ажилтнуудыг сургаж, туршлагажуулах Борлуулалтын ажилтнуудын өдөр тутмын үйл ажиллагааг зохион байгуулах Өрсөлдөгчдийн бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний үнийн бодлого, маркетингийн идэвхжүүлэлтийн талаарх мэдээллийг судлах Борлуулалтын багийн амжилт, сул талыг дүгнэж, сайжруулах санал гаргах
* Компанийн борлуулалт маркетинг төлөвлөх, хэрэгжүүлэх, тайлагнах, сайжруулах * Хариуцсан албаны ажилтнуудыг удирдан чиглүүлэх * Компанийн үнэ цэнийг нэмэгдүүлэх, хөгжүүлэлт шийдлийг тогтмол хариуцан ажиллах * Диаграмм, анализ, зах зээлийг судлах, хэрэглэгчийн зан төлөв, brend хөгжүүлэх * Хэрэглэгч, хамтрагчид болон гадаад харилцаа зохион байгуулах * Багийн гишүүдийг удирдах, сургах, хөгжүүлэх * Жил бүрийн бизнес зорилго, стратеги төлөвлөлтийг тодорхойлох, боловсруулах, хэрэгжүүлэх
Компанийн брэнд стратегийг боловсруулах, хэрэгжүүлэх, хөгжүүлэх Брэндийн нэр хүнд, имижийг өсгөх, зах зээлд өрсөлдөхүйц түвшинд байлгах Зах зээлийн судалгаа, хэрэглэгчийн зан төлөв, өрсөлдөгчийн шинжилгээ хийх Контент хөгжүүлэх Брэндийн дизайн өнгө төрх, сав баглаа боодол болон бусад материалуудын стандартын хэрэгжилтийг хянах Борлуулалтын баг, маркетингийн багтай нягт хамтран ажиллах Борлуулалт, хэрэглэгчийн санал хүсэлтэд анализ хийх, брэндийн өсөлтөд дүн шинжилгээ хийх
БНХАУлстай бизнесийн харилцааг хөгжүүлэх, хамтын ажиллагааг өргөжүүлэх Хятад түнш, харилцагч байгууллагуудтай хэлэлцээр хийх, гэрээ боловсруулах, хэрэгжилтэд хяналт тавих Хятад улстай холбоотой гадаад худалдаа, импорт, эскпортын үйл ажиллагаанд дэмжлэг үзүүлэх Гадаад үзэсгэлэн, бизнес уулзалтуудыг төлөвлөх, оролцох, зохион байгуулах Гадаадын түншүүдтэй харилцахдаа компанийн нэр хүндийг төлөөлөх
Компанийн маркетингийн стратеги, төлөвлөгөө боловсруулах, хэрэгжүүлэх Брэнд хөгжүүлэлт, сурталчилгаа, олон нийттэй харилцах үйл ажиллагааг удирдан зохион байгуулах Зах зээлийн судалгаа хийх, өрсөлдөгчийн анализ хийх, хэрэглэгчийн зан төлвийг тодорхойлох Онлайн болон офлайн маркетингийн сувгуудыг үр дүнтэй ашиглах Борлуулалтын дэмжлэг үзүүлэх, бүтээгдэхүүн үйлчилгээний танилцуулга, компанит ажил зохион байгуулах Багийн гишүүдийг удирдах, сургах