Байгууллагын маркетингийн стратегийг хэрэгжүүлэх, шинэчлэх, сайжруулах; Бүтээгдэхүүн үйлчилгээ, брэнд сурталчилах, борлуулалтыг нэмэгдүүлэх; Сошиал медиа, дижитал маркетингийн сувгуудын төрлүүдийг нэмэгдүүлж, идэвхижүүлэх, контент бэлдүүлэх, хөгжүүлэлт хийх; Маркетинг, идэхижүүлэлтийн хүрээнд хийгдэж байгаа бүх төрлийн сурталчилгааны ажлыг шуурхай гүйцэтгэх, салбаруудад хуваарилах; Борлуулалтын маркетингын өөрчлөлт сайжруулалт тогтмол хийх;