Нягтлан бодох бүртгэлийн баримт бичиг боловсруулах, хадгалах болон удирдах Санхүүгийн тайлан, тооцоог бэлтгэх, шинжлэх Зардал, орлогын бүртгэл хийх, тайлагнах Төсөв, төлөвлөгөө боловсруулахад дэмжлэг үзүүлэх Бараа, үйлчилгээний тооцоог хянах, баталгаажуулах Санхүүгийн хэрэгцээг хангахын тулд мэдээлэл цуглуулах Тайлангийн хугацаа, стандартын дагуу мэдээллийг хүргэх Хамтран ажиллагсдын санал, хүсэлтийг шийдвэрлэх Тайлангийн систем болон программ хангамжид хяналт тавих Шаардлагатай үед аудитын ажлыг дэмжих