Харилцагчдад түргэн шуурхай, найрсагаар бэлэн болон бэлэн бус гүйлгээтэй холбоотой үйлчилгээ үзүүлэх
Албан бичиг хэвлэх, ирсэн, явсан албан бичиг, тоотуудыг бүртгэх Архив, бичиг хэргийн баримт бичгийг стандартын дагуу эмхлэх, хадгалах
Банкны цахим бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг хөгжүүлэх бизнесийн шаардлага болон үйл ажиллагааны процессийг тодорхойлох Зах зээл, эдийн засаг, харилцагчийн судалгааг гүйцэтгэх, дүн шинжилгээ хийх, түүнд тохирсон цахим бүтээгдэхүүний санал, төсөл боловсруулах Холбогдох газар нэгж, төслийн баг болон гадаад, дотооддын компаниудтай хариуцсан бүтээгдэхүүний хөгжүүлэлтийн хүрээнд хамтран ажиллах Банкны цахим бүтээгдэхүүн хөгжүүлэлтийн урт, богино хугацааны стратегийн төлөвлөгөө, саналыг боловсруулах
Харилцагч, зочдыг инээмсэглэн угтах, мэндлэх, үдэж өгөх, талархах Харилцагчийн хэрэгцээ, асуудлыганхааралтай сонсож, ойлгож, асуудлыг шийдвэрлэх Бичиг баримт хүлээн авах, хүлээлгэн өгөх Дотоод хамт олонтой хамтран ажиллах, мэдээлэл солилцох, харилцаа тогтоох Ажлын уялдаа холбоог ойлгож зохицуулалт хийх
Программ хангамжийн кодчилолын ажлыг чанарын өндөр түвшинд гүйцэтгэх, Системийн найдвартай ажиллагаа, тасралтгүй сайжруулалтыг дэмжих, Технологийн судалгаа, шинжилгээ хийж системд нэвтрүүлэх.
Харилцагчдад лавлах утсаар дамжуулан зөвлөгөө мэдээлэл хүргэх Харилцагчид өдөр тутам тулгарч буй асуудлуудыг шийдвэрлэх
Веб хуудас, гар утасны аппликэйшний дизайн боловсруулах Хэрэглэгчийн санал хүсэлтийг цуглуулан шинжилгээ хийж, хэрэглэгчийн хэрэгцээ болон “pain point”-ийг судлах Дизайн спринт зохион байгуулах Бүтээгдэхүүнийг турших Prototype, хэрэглэгчдэд хэрхэн харагдахыг дүрслэх wireframe боловсруулах
Банкны мерчантын үйлчилгээний тасралтгүй хэвийн ажиллагааг хангах, Банкны нэгж, харилцагч, мерчантын сэтгэл ханамжийг нэмэгдүүлэх,
Бизнесийн шаардлагуудыг шинжилж, техникийн бичиг баримт болгон хөрвүүлэх Системийн шаардлагууд, ажлын урсгалуудыг загварчлах, баримтжуулах Төслийн мөчлөгийн туршид хөгжүүлэгчид, оролцогч талууд, эцсийн хэрэглэгчидтэй хамтран ажиллах Системийн тестлэлт болон чанарын баталгаажуулалт хийх Хэрэгжүүлсэн системүүдэд техникийн дэмжлэг, асуудал шийдвэрлэх үйлчилгээ үзүүлэх Системийн баримтжуулалт үүсгэх, хадгалах