Одоогоор мэдэгдэл алга байна

Үндсэн хувилбар

Таймэн Ложистик Сервисэс

  • Ажлын байрны зар
  • Манай компани
  • Мэдээ, мэдээлэл
Харилцагч хариуцсан ажилтан

 - Хамтарч ажилладаг байгууллагуудаас ирсэн захиалгын дагуу ачааг тээвэрлэх захиалгыг зөв өгөх; - Захиалгатай холбоотой мэдээлэл солилцох дундын шийт дээр өдөр бүр мэдээллийг шинэчлэн алдаагүй оруулж байх; - Гадаад агентуудтай албаны и-мэйлээр болон бусад сошиал хаягаар тогтмол харилцаж мэдээ, мэдээлэл цаг алдахгүй хүргэж, усан онгоцны хуваарьтай тогтмол танилцаж, илгээгч компани тус бүрээр бүртгэх; - Захиалгатай холбоотойгоор илгээгч компани, агентуудын захиалсан тоо /захиалгын дагуу ирсэн тоо/, тус бүрээр сар бүр тайлан гаргаж удирдлагад танилцуулах; - Гадаад Улсаас явуулсан харилцагч нарын ачааны бичгийн бүрдүүлэлтийг хийж Олон Улсын шуудан илгээмжийн газраас очиж авах; - Ачааны бичгийн бүртгэлийг хийж хүлээн авсан талаараа дундын шийт дээр оруулан,  и-мэйлээр харилцагч байгууллага руу мэдээллийг тухай бүрт явуулж байх. - Ачааны бичгийг зааврын дагуу хугацаа алдалгүй харилцагч нарт хүлээлгэн өгч, хүлээлгэн өгсөн талаар баримт бичиг үйлдэх; - Ачааны бичгийн ирсэн шуудангийн баримт, харилцагч байгууллагуудад хүлээлгэн өгсөн бүртгэлийн хуудсыг  он сарын дараалалд оруулан товъёог хийж, цэгцтэй үдэж архивын бичиг баримт үүсгэж байх; - Харилцагч нараас тээвэрлэгдэн ирсэн ачааны гэмтлийн талаар гаргасан гомдлыг бичгээр нотломжын /зураг, дүрс бичлэг, зохих зөвшөөрөлтэй байгууллагын тамга тэмдэг, гарын үсэг бүхий эх хувь үнэлгээ, оношилгоо, нэхэмжлэх, бусад баримтууд/ хамт хүлээн авах; - Харилцагч нараас гаргасан гомдлын хүрээнд талбайн менежер, туслах ажилтан, сэрээт өргөгчийн оператор нараас нэмэлт мэдээлэл авч баталгаажуулсны дараа илгээгч компани руу харилцагчийн гомдлыг баримтын хамт и-мэйлээр илгээж хэрхэн шийдвэрлэх талаар заавар авах; - Харилцагч нараас ирүүлсэн гомдлын бүртгэлийг хөтлөн, сар бүр удирдлагад танилцуулан, хагас жилд зурган тайлан гаргаж, гомдлын шалтгаан нөхцлийг арилгах, хийж хэрэгжүүлэх ажлын санал гарган удирдлага, илгээгч компанид албан ёсоор танилцуулах;

Гадаад харилцаа хариуцсан менежер

-Гадаад орнуудын ижил төстэй үйл ажиллагаа явуулдаг байгууллагуудын талаар тогтмол судалгаа хийж, холбоо тогтоох, хамтран ажиллах чиглэл, нөхцөлийг судлан тухай бүр удирдлагад танилцуулах;-Гадаад харилцааны үйл ажиллагаатай холбоотой гэрээ, хэлэлцээр төсөл, холбогдох баримт бичиг боловсруулж удирдлагад тухай бүр танилцуулах;-Олон улсын сайн туршлагыг судлах, нэвтрүүлэх талаар санал боловсруулах, байгууллага, салбарын үйл ажиллагаанд тусган, үр дүнтэй хэрэгжүүлэх;-Гадаад, харилцаа, хамтын ажиллагааны талаарх байгууллагын тайлан мэдээллийг боловсруулж, танилцуулах, мэдээлэх; -Байгууллагын гадаад харилцааг өргөжүүлэх талаар шинэ санаа, санаачилга тогтмол гарган, байгууллагын үйл ажиллагаатай холбоотой гадаад харилцааг өргөжүүлэх төлөвлөгөө гарган, биелэлтийг тогтмол удирдлагад танилцуулах;-Байгууллагын танилцуулгыг Англи хэл дээр бэлтгэх, түгээх, цахим хуудасны Монгол, Англи хувилбарыг хариуцаж баяжилтыг тухай бүр тогтмол хийж байх;-Удирдлагаас өгсөн цаг үеийн ажлуудыг хугацаанд нь бүрэн чанартай хийж гүйцэтгэх, тайлагнах; -Байгууллагын ажилтнуудыг гадаад оронд мэргэжил дээшлүүлэх, туршлага судлуулах талаар хөтөлбөр, төсөл, санал боловсруулах, танилцуулах, хэрэгжүүлэх ажлыг зохион байгуулах; -Компанийн удирдлага, ажилтныг гадаад улсад томилолтоор ажиллах үед зохих бэлтгэлийг хангуулах, зөвлөн туслах, шаардлагатай үйлчилгээ, дэмжлэг үзүүлэх; -Өөрийн хариуцсан ажлын чиглэлээр байгууллагуудтай харилцах, албан бичиг, асуудлын хариуг төлөвлөж хүргүүлэх;

Бизнес хөгжил хариуцсан менежер

Тээвэр зуучийн салбарт шинээр гарч ирж буй чиг хандлага, өрсөлдөөний аюул, шинэ боломжуудыг тодорхойлох зах зээлийн цогц судалгааг хийж гүйцэтгэх; Маркетингийн стратегийг боловсруулах, шинэчлэх, сайжруулах бүтээгдэхүүн үйлчилгээг сурталчлах, борлуулалтыг нэмэгдүүлэх Бизнес хөгжлийн зорилтуудын компанийн санхүүгийн гүйцэтгэлд үзүүлэх нөлөөллийг тодорхойлох төсөв, таамаглал, санхүүгийн загваруудыг боловсруулж, удирдах; Гүйцэтгэлийн үндсэн үзүүлэлтүүд (KPI) болон тайлагналын механизмыг хэрэгжүүлж, бизнес хөгжлийн зорилт чиглэлүүдэд тогтмол хяналт тавьж ажиллах; Харилцагч, хэрэглэгч, хамтрагч нартай нартай хамтран ажиллах замаар харилцаж, шинэ санал, саначилгуудыг дувшүүлж, танилцуулах, мөн тэдгээрийн эрэлт хэрэгцээг мэдэрч бизнесийн борлуулалт, бизнес хөгжлийн стратегийг хэрэгжүүлэх; Борлуулалтын зорилтод үр дүнд хүрэхийг зорьж, борлуулалт, үр ашгийн гүйцэтгэлийг эргэн нягталж, тайланг цаг хугацаанд нь боловсруулж гаргах; Гадаад болон дотоодын зах зээлийн судалгаа хийж компанид шинэ үйлчилгээ, бүтээгдэхүүн зах зээлд нэвтрүүлэх ажлын зохион байгуулах; Компанийг зөв хариуцлагатай арга барилаар төлөөлж компанийн удирдлага ажилтнуудтай байнга зөвлөж, уялдаа холбоог хангаж, хэрэглэгч, харилцагч нарын өмнө нэгдсэн байр суурь илэрхийлж харилцан хамтран ажиллах;

Оффис менежер

Оффисын үйл ажиллагаа болон дүрэм журмыг зохион байгуулж, оффисын үйлчилгээ үзүүлэх; захидал харилцааг хянах; бичиг баримт архивлах системийг боловсруулах; Оффисын хангамжийн материалын жагсаалтыг сар бүр гаргаж, хариуцан авах; Бүртгэл мэдээллийг хадгалах, хамгаалах, хайлт хийх, шилжүүлэх болон устгах дүрэм журмыг тодорхойлох; Оффисын систем болон тоног төхөөрөмжийн худалдан авалтыг төлөвлөж, хэрэгжүүлэн, оффисын ашигт ажиллагааг хадгалж ажиллах; Шаардлагатай тохиолдолд харилцагч байгууллага, иргэдэд утсаар мэдээлэл хүргэх Байгууллагын өдөр тутмын үйл ажиллагаанд туслалцаа, дэмжлэг үзүүлэх Оффисын орчин, нөхцөл, эмх цэгц, цэвэр цэмцгэр байдалд хяналт тавих, зохион байгуулах Ажлын байрны тодорхойлолтод заасан бусад ажлууд

Холбоо барих

Монгол улс, Улаанбаатар хот, Баянзүрх дүүрэг 25 дугаар хороо УБ Таур Плас 14 давхар 1403 тоот

Монголын иргэн бүрд ажлын байр!.

Zangia.mn

Copyright © 2008-2024.