Үйлчлүүлэгчийг эмнэлгийн эмчилгээ, үйлчилгээ, үзлэгийн тухай мэдээллээр хангах Үйлчлүүлэгчид эмчилгээ үйлчилгээ авахтай холбоотой гарсан асуудлыг шийдвэрлэхэд туслах Үйлчлүүлэгчийг халамжлах, үзлэгийн өрөө, хийгдэх эмчилгээний тухай дэлгэрэнгүй мэдээллийг өгөх Үйлчлүүлэгчдийн санал гомдлыг нэгтгэх, холбогдох ажилтнуудад мэдэгдэх сайруулах арга хэмжээ авах Төлбөр тооцоог боломжит нөхцөлөөр хүлээн авах Эмнэлгийн үйлчилгээний стандартыг дагаж мөрдөх, хэрэгжүүлэх Үйлчилгээний заалны эмх цэгцтэй, цэвэр байдлыг хангах Call center operator -т үйл ажиллагааг тасралтгүй явуулах