Компанийг зах зээлд таниулах борлуулалт, маркетингийн төлөвлгөө боловсруулах, хэрэгжүүлэх Шинэ харилцагчтай холбоо тогтоож, урт хугацааны хамтын ажиллагаа үүсгэх, төлөвлөөгөөний дагуух хэрэгжилтийг хангах Аливаа арга хэмжээ, тоглолттой холбоотой бүхий л талын харилцааг зохицуулах, зохион байгуулалтанд орж ажиллах
Харилцагчид компанийн болон бараа, бүтээгдэхүүний талаар дэлгэрэнгүй мэдээлэл өгөх, бүтээгдэхүүнээ борлуулах, худалдах гэрээ байгуулах, захиалга авах, борлуулалтыг идэвхжүүлэх, борлуулалтын төлөвлөгөө гаргах, шинэ харилцагч татах
Бизнесийн удирдлага, Маркетинг, Борлуулалтын чиглэлээр бакалавр болон түүнээс дээш зэрэгтэй; Үйл ажиллагааны бодлого тодорхойлох, борлуулалтын төлөвлөгөө боловсруулах, гүйцэтгэх, хянах, тайлагнах чадвартай Гэрээ хэлэлцээр хийх чадвартай Борлуулалтыг өсгөх шинэ санал, санаачлага гарган хэрэгжүүлэх, үр дүнг тооцох чадвартай Хурдтай суралцах чадвартай Бичиг баримт боловсруулах чадвартай Удирдан зохион байгуулах чадвартай Тооцоо судалгаа хийх, төлөвлөгөө гаргах чадвартай Тус салбарт 2-оос дээш жил ажилласан туршлагатай байх
Төсөлд шаардлагатай хүний нөөцийг бүрдүүлэх, сонгон шалгаруулах, чиглүүлэх, сургах, ажилд томилох, хуваарилах, зааварлах, зөвлөх, хийгдэх ажлын хүлээлтийг тайлбарлах, ажлын гүйцэтгэлийг төлөвлөх, батлах, цалин урамшууллын үйл ажиллагаануудыг төлөвлөж, хянах; Стратегийн төлөвлөгөө, хяналтад мэдээлэл өгөх, санал дэвшүүлэх, үйл ажиллагааны зорилтыг хэрэгжүүлэх, үйл ажиллагааны төлөвлөгөө боловсруулах, хэрэгжүүлэх; Төслийн хэрэгцээ шаардлагыг тодорхойлж, санхүүгийн зорилтыг хэрэгжүүлэх, зардлыг хуваарилах, зөрүүг шинжлэх,засаж залруулах үйл ажилллагааг санаачлах Шаардлагатай төслүүдийн оролцогч талуудын уулзалтад оролцох, оролцоог хангах;