Харилцагчийн бэлэн ба бэлэн бус мөнгөн гуйвуулгыг холбогдох журмын дагуу хурдан шуурхай, харилцааны өндөр түвшинд гүйцэтгэх; Санхүү бүртгэлийн программд тухайн өдрийн гүйлгээний мэдээллийг үнэн зөв, бүрэн оруулах; Кассан дахь бэлэн мөнгөний бүрэн бүтэн байдлыг хариуцах, тооцооны нягтлан бодогчтой заасан хугацаанд тооцоо нийлж байх; Харилцагчийн санал гомдлыг хүлээн авч шууд удирдлагад уламжлан, шуурхай шийдвэрлүүлэх; Харилцагчийн үйлчилгээний төвийн утсанд хариулах;