Контент төлөвлөгөө боловсруулах, сошиал хуудас удирдах чадвартай, маркетингийн компанит ажлын хүрээнд рекламны шинэ санаа гаргах, гүйцэтгэх, контентын санаа боловсруулах, хэрэгжүүлэх, дүгнэх үндсэн үүрэгтэй.
Бүтээгдэхүүний үнийн санал боловсруулах, тооцоолол хийх, харилцагчидтай уулзалт хийж бүтээгдэхүүнийг танилцуулах, хамтран ажиллах санал тавих, гэрээ байгуулах, олон нийтэд чиглэсэн шинэ үйл ажиллагаа зохион байгуулах чадвартай.
Төслийн үйл ажиллаганы төлөвлөлт, төсөв тооцох, хүн цаг болон техникийн үзүүлэлтийн үнэлгээ боловсруулж, гүйцэтгэлийг хангаж хяналт хийх мөн харгалзах түвшний оролцогчдын шийдвэр гаргах үйл явцад мэдээллээр хангах, төслийн бүх оролцогч талыг мэдээлэх, тайлагнах.