Компанийн дотоод мэдээллийн урсгалыг удирдан зохион байгуулах, мэдээлэл хүргэх Албан бичиг, архивын үйл ажиллагааг стандартын дагуу хангах ажиллах Оффисын хэвийн үйл ажиллагааг хангах Ажлын байрны тодорхойлолтод заасан бусад чиг үүргийг хийж гүйцэтгэнэ.
Төсөл хэрэгжүүлэх багийг удирдан зохион байгуулах Төслийн ерөнхий болон хэсэгчилсэн төлөвлөгөө гаргаж нөөцийг менежементийг төлөвлөх Төслийн явцыг хянаж, хэрэгжилтийг гүйцэтгүүлж тайлагнах Төслийг амжилттай дуусгаж захиалагч талд хүлээлгэн өгөх Төслийн санхүүгийн үзүүлэлт тооцоон дээр хамтран ажиллах