Дэлгүүрийн үйл ажиллагааны тасралтгүй хэвийн байдлыг хангах, бараа бүтээгдэхүүний борлуулалтыг нэмэгдүүлж, ашигт ажиллагааг хангах; Ажилтнуудын үндсэн чиг үүргийн биелэлтэд хяналт тавих, мэргэжлийн удирдлагаар хангах; “Хэрэглэгч Зочин” гэсэн зарчимтайгаар үйлчилгээг сайжруулах, хэрэглэгчдийн сэтгэл ханамжийг дээд түвшинд байлгах
Тооцооны нягтлан бодогчийн өдөр тутмын бичиг баримт, тайланг боловсруулах Тооцооны мэдээллийг цуглуулах, анализ хийх Тайлан, тооцооллыг цаг хугацаанд нь гаргах Нягтлан бодох бүртгэлийн системд мэдээллийг оруулах Тодорхойлсон хугацаанд аудитын бэлтгэл хийх Байгууллагын гадаад, дотоод тайлангийн үнэлгээ хийх Тооцооны алдааг засварлах, шийдвэрлэх Байгууллагын санхүүгийн төлөвлөгөө боловсруулахад дэмжлэг үзүүлэх
Хэрэглэгч, үйлчлүүлэгчид түргэн шуурхай үйлчилгээ үзүүлэх, үйлчилгээг сайжруулах; Утасны дуудлагад хариу өгөх, үйлчлүүлэгчийг үнэн зөв мэдээллээр хангах; Кассын бичилтийг алдаагүй зөв хийж, төлбөр тооцооны тайланг гаргах; Удирдлага нэгжийн өдөр тутмын үйл ажилллагаанд дэмжлэг үзүүлэх, завсарын төвийн хэрэгжилтийг хангаж ажиллах;
Бүтээгдэхүүний байрлал, үзэмжийг сайжруулах зорилгоор дэлгүүрийн зохион байгуулалтыг хариуцна. Барааны борлуулалтын үр дүнг сайжруулахын тулд дотоод стандарт, дүрмийг мөрдөнө. Нийт борлуулалтын мэдээллийг цуглуулж, шинжилгээ хийх замаар бүтээгдэхүүний хангамж, худалдан авалтын төлөвлөгөөг боловсруулна. Барааны хангамжийг хянах, борлуулалтын урсгалыг нэмэгдүүлэхийн тулд маркетингийн стратеги боловсруулна. Бараа бүтээгдэхүүний хямдрал, акцийн талаар дэлгүүрийн ажилчдыг сургалтанд хамруулна. Үйлчлүүлэгчдийн сэтгэл ханамжийг нэмэгдүүлэх зорилгоор худалдааны орчныг сайжруулна. Дэлгүүрийн менежер, борлуулалтын багтай хамтран ажиллаж, ажлын гүйцэтгэлийг хянах.
Салбарын маркетингийн стратегийг хэрэгжүүлэх, шинэчлэх, сайжруулах; Бүтээгдэхүүн үйлчилгээ, брэнд сурталчилах, борлуулалтыг нэмэгдүүлэх; Сошиал медиа, дижитал маркетингийн сувгуудын төрлүүдийг нэмэгдүүлж, идэвхижүүлэх, контент бэлдүүлэх, хөгжүүлэлт хийх; Маркетинг, идэхижүүлэлтийн хүрээнд хийгдэж байгаа бүх төрлийн сурталчилгааны ажлыг шуурхай гүйцэтгэх, салбаруудад хуваарилах; Салбар дэлгүүрээр явж өөрчлөлт сайжруулалт тогтмол хийх;
Бараа бүтээгдэхүүний импорт, бараа татан авалт, дотоод зах зээлийн судалгаа шинжилгээ хийх, эрэлт нийлүүлэлтийг тооцоолох, борлуулалтын төлөвлөгөөг хянаж, хэрэгжүүлэх, Барааны бүртгэлийг санхүүгийн програмуудад бүртгэх, удирдлагад тайлагнах, худалдааны нэгжийн өдөр тутмын үйл ажиллагаанд дэмжлэг үзүүлэх, Барааны нэр төрлийг нэмэгдүүлэх, нөөцийг бүрдүүлэх, зах зээлд өрсөлдөх чадварыг дээшлүүлэх,
Бараа бүтээгдэхүүнийг борлуулах, сурталчлах, хэрэглэгч, худалдан авагчдад зөвлөх үйлчилгээ үзүүлэх Бараа бүтээгдэхүүн, хариуцаж буй брэнд тасгуудын үйлчилгээ болон өрөлтийн стандарт, үнийн өөрчлөлттэй холбоотой ажлыг мэргэжлийн түвшинд зохион байгуулах; шинэ ажилтныг чиглүүлэх Бараа бүтээгдэхүүний үлдэгдэлд хяналт тавьж, тооллого тооцоог тухай бүр хийх