* Гадны харилцагч байгууллагуудтай харилцаа холбоо тогтоох * Ажлын байрны тодорхойлолтод заасан ажил үүргийг гүйцэтгэх * Гэрээ хэлэлцээр байгуулах, гэрээний дагуу хийгдэж буй ажил үйлчилгээнд хяналт тавьж, гарч болзошгүй эрсдэлүүдийг үнэлж, холбогдох арга хэмжээг тогтмол авч хэрэгжүүлэх * Өөрийн болон багийн мэдлэг, ур чадварыг хөгжүүлэхэд байнга санаачилга гаргаж багаар ажиллах замаар багийн ур чадвар, үр бүтээмжийг тасралтгүй дээшлүүлэхэд хувь нэмэр оруулж ажиллах; * Албаны бодлого, үйл ажиллагааны төлөвлөгөө, хэрэгжилт, хяналт сайжруулалтыг хэрэгжүүлэх * 2 байгууллагыг холбож ажиллах