Албан бичиг боловсруулах, хөтлөх, бүртгэлжүүлэх; Хүний нөөцийн материал хувийн хэргийг хөтлөх; Эмнэлгийн баримт бичгийн нэгдсэн стандарт, хяналтыг хариуцах, мэдээллийн санг баяжуулах, бүртгэл мэдээллийг тогтмол шинэчлэх, мэдээлэл хүргэлтийг тогтмол гүйцэтгэх; Харилцагч байгууллага болон эмнэлгийн үйлчлүүлэгч, зочдыг хүлээн авч шаардлагатай мэдээллээр түргэн шуурхай хангах, эелдэг найрсаг үйлчилгээ үзүүлэх; Байгууллагын утас болон харилцааны холбооны бусад сувгаар үйлчлүүлэгч нартай тухай бүрт холбогдох, үнэн зөв мэдээлэл хүргэх; Үйлчлүүлэгчдийн үйлчилгээ авах цагийн хуваарийг тухай бүр бүртгэх, бүртгэл хөтлөх, ажилтнуудыг холбогдох мэдээллээр тухай бүр хангах; Өөрийн үндсэн чиг үүргийн дагуу ажлын тайлан мэдээг удирдлагад тухай бүр тайлагнах;