- Худалдааны цэгүүдтэй нийлүүлэлтийн гэрээ байгуулах; - Бараа бүтээгдэхүүний бүлэг тус бүрийн өндөр борлуулалтыг хангахын тулд худалдааны цэгүүдээр өдөр бүр очих (маршрутын жагсаалтын дагуу); - Худалдан авагчын борлуулалтын талбайд компанийн бүтээгдэхүүнийг ашигтай байрлалд тавих; - Нийлүүлсэн барааны талаар худалдан авагчдад зөвлөгөө өгөх болон бусад үйлчилгээ үзүүлэх; - Үйлчлүүлэгч бүрийн борлуулалтын цэг дээр бүтээгдэхүүний үлдэгдлийг хянах; - Худалдан авагчдын авлагын төлөв байдалд хяналт тавьж, төлбөр саатаж болзошгүй, түүнчлэн худалдан авагчдын төлбөрийн чадварт нөлөөлж буй бусад хүчин зүйлийн талаар удирдлагад шуурхай мэдээлэх; - Компанийн үйлчлүүлэгчтэй ажиллах стандартыг дагаж мөрдөх.
1. Агуулахын үйл ажиллагааг удирдах; 2. Бараа материалыг хадгалах, хүлээн авах, тээвэрлэх үйл явцыг оновчтой болгох; 3. Агуулахын аюулгүй бүрэн бүтэн байдлыг хангах; 4. Ачаа хадгалах дүрмийг дагаж мөрдөх; 5. Бараа ачих, буулгах ажлыг зохион байгуулах; 6. Баримт бичгийн иж бүрэн байдлыг хангах, агуулахын үйл ажиллагааны тайлан гаргах; 7. Тээврийн хэлтсийн хэвийн үзүүлэлтүүдийг хангах.