Зочин хүлээн авах, утасны дуудлагад хариу өгөх Анхан шатны бичиг баримт боловсруулах Оффисын өдөр тутмын үйл ажиллагаа зохион байгуулалт, цэвэрлэгээ үйлчилгээ, ажлын орчинг аюулгүй, цэвэр байлгах, хяналт шаардлага тавих АБТ-д бичигдсэн бусад үндсэн ажил үүргийг гүйцэтгэх Олон нийттэй харилцах, дотоод мэдээ мэдээллийг дамжуулах Хүний нөөцийн хэлтэстэй хамтран ажиллах
Маркетингийн төлөвлөгөө гаргах, гүйцэтгэл хийх, тайлагнах Хариуцсан төслүүдийн сошиал медиа, контент хөгжүүлэлт хөтлөх, зар сурталчилгааны идэвхижүүлэлт хийх Эвент зохион байгуулах Шинэ санал санаачилга гаргах, хэрэгжүүлэх Зах зээлийн судалгаа болон бүтээгдэхүүн дээр үндэслэн тодорхой шийдэл боловсруулж, хэрэглэгчдэд мэдээлэл хүргэх Төлөвлөгөөт ажлын хүрээнд эх бэлтгэл бэлтгүүлэх Ажлын байрны тодорхойлолтонд заасан бусад чиг үүрэг