Байгууллагын PR ба олон нийттэй харилцах стратегийг хэрэгжүүлэх Гадаад харилцаа, хамтын ажиллагааг хөгжүүлэх Хэвлэл мэдээлэл, медиа харилцааг удирдах Олон нийтийн арга хэмжээ зохион байгуулах
Маркетингийн төлөвлөгөө, хөтөлбөрийг боловсруулах, хэрэгжүүлэх, тайлагнах Зах зээлийн судалгаа хийх, судалгааны нэгтгэлийг тайлагнах, сайжруулалтын ажлыг төлөвлөн хэрэгжүүлэх Маркетингийн үйл ажиллагаатай холбоотой өдөр тутмын ажлыг зохион байгуулах, хяналт тавих Удирдлагаас өгөгдсөн үүрэг даалгаврыг биелүүлж ажиллах