Оффис менежер, Бичиг хэргийн ажилтан - Архив, албан хэрэг бүртгэл, хөтлөлтийг хариуцан ажиллах- Байгууллагын өдөр тутмын үйл ажиллагаанд туслалцаа, дэмжлэг үзүүлэх- Оффисын орчин, нөхцөл, эмх цэгц, цэвэр цэмцгэр байдалд хяналт тавих, зохион байгуулах- Албан бичиг боловсруулах, - Захирлуудын өдөр тутмын ажил болон захиргаа, хүний нөөцийн албанд дэмжлэг үзүүлэх - Албан гэрээ, баримт бичиг боловсруулах - Судалгаа хийх - Уулзалт, хурлын тэмдэглэл хөтлөх
1. Хариуцан ажиллаж буй компанийн нягтлан бодох бүртгэлийн анхан шатны мэдээг харилцагчаас шаардлагад нийцүүлэх авах, боловсруулах, архивлах 2. Санхүүгийн программд баримт мэдээг цаг алдаагүй үнэн зөв бүртгэх 3. Харилцагч компани удирдлагыг санхүү, татварын мэдээгээр тасралтгүй хангаж уялдаа холбоотой ажиллах 4. Нягтлан бодох бүртгэлд тусгагдсан ажил гүйлгээг нэгтгэн шаардлагатай тайлан баланс болон татварын тайлан мэдээ бэлтгэх тогтоосон хугацаанд тайлагнах 5. Харилцагч компанийн нийгмийн даатгал, НӨАТ-ийн тайлан, харилцахын тайланг сар бүр гаргах 6. Компаниас зохион байгуулж буй үйл ажиллагаанд идэвхтэй оролцох