Компанийн зүгээс зах зээлд нэвтрүүлж буй мэдээлэл технологийн бараа бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний борлуулалт, маркетингийн стратеги, зорилго зорилтыг хэрэгжүүлэх Борлуулалтын төлөвлөгөө боловсруулах, төлөвлөгөөний биелэлтийг хангаж ажиллах, үр дүнг тайлагнах Харилцагчтай байгуулах гэрээ, үйл ажиллагааг удирдан зохион байгуулах, цаашдын хамтын ажиллагаа, харилцаа холбоог хадгалах Харилцагчдад бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний талаар дэлгэрэнгүй мэдээлэл, үнийн санал, зөвлөгөө өгөх Харилцагчийг урамшуулах бодлогыг хэрэгжүүлэх, шинэ харилцагч татах, мэдээлэл технологийн үйл ажиллагаанд оролцох, компаниа сурталчлах Бүтээгдэхүүн үйлчилгээг борлуулах, борлуулалтын идэвхжүүлэлтийн хөтөлбөр боловсруулах, хэрэгжүүлэх