Компанийн үйлчилгээний салбарт хандсан хэрэглэгчдэд дараах үйлчилгээг үзүүлнэ: Бүтээгдэхүүн үйлчилгээ, үйлчилгээний нөхцөл, урамшуулал, хөнгөлөлтийн талаар мэдэээлэл өгөх Анхан шатанд хэрэглэгчийн лавлагаа, санал хүсэлтийг хүлээн авч, шийдвэрлэх
Борлуулалтын төлөвлөгөө боловсруулах, удирдан зохион байгуулах, үр дүнг хэмжих, тайлагнах Борлуулалтын идэвжхүүлэлт, урамшууллын санал санаачлага гаргах, хэрэгжүүлэх Зах зээлийн судалгаа, борлуулалтын тоон мэдээлэлд дүн шинжилгээ хийн борлуулалтын арга тактик боловсруулах, хэрэгжүүлэх Борлуулалтын багийн гишүүдийг удирдан, менежментээр хангах Борлуулалтыг дэмжих арга хэмжээ, эвент, өдөрлөг зохион байгуулах, үр дүнг хэмжих, тайлагнах
Компанийн орлого, өртөг зардлын төсөв төлөвлөгөө нэр төрөл, салбар нэгжээр болон бусад ангиллаар нарийвчлан төлөвлөх, гүйцэтгэлийн тайлан бэлтгэх Удирдлагын болон хөрөнгө оруулагчдын шийдвэр гаргалтанд шаардлагатай бусад мэдээллийг бэлтгэж цаг тухайд нь хүргэх Тайлан тэнцэл, мөнгөн хөрөнгийн төлөвлөгөөг боловсруулах, гүйцэтгэлийн тайлан бэлтгэх Ажлын байрны тодорхойлолтонд заасан ажлууд