Компанийн эрхэм зорилго, зорилт, төлөвлөгөөний хүрээнд зах зээлийн хэрэгцээ хандлага, хэрэглэгчдийн сэтгэл ханамжид нийцүүлэн маркетингийн болон брэндийн хөтөлбөрүүдийг тодорхойлж, түүнийгээ гүйцэтгэх, бизнес дэх үр өгөөжийг нэмэгдүүлэх. Маркетингийн хөтөлбөрийн үндсэн санааг боловсруулах, хүртээмжит зар сурталчилгааны сувагт тохируулан буулгах, төсөв төлөвлөлт хийх, батлуулах, хэрэгжүүлэх, хэрэгжилтийн үр дүнгийн шинжилгээ, мониторинг хийх, удирдлагадаа тайлагнах
Төлөвлөгөөний дагуу компанийн болон брэнд бүтээгдэхүүнүүдийн маркетингийн бодлогыг хэрэгжүүлэх, брэнд бүтээгдэхүүний талаар орчуулга хийж танилцуулга, мэдээлэл бэлтгэх, сурталчилгааны болон урамшуулалт хөтөлбөрүүдийг зохион байгуулах, хэрэгжүүлэх, дүгнэх,
1. Хөдөө орон нутгийн Борлуулалтын хувь хэмжээг нэмэгдүүлэх, боломжит худалдан авагчдыг татах 2. Батлагдсан борлуулалтын төлөвлөгөөг биелүүлэх 3. Борлуулалтын сувгийг тодорхойлох, бүтээгдэхүүн таниулах 4. Харилцагчийн сэтгэл ханамжийг дээшлүүлэх, шинэ харилцагчийн тоог нэмэгдүүлэх 5.Хөдөө орон нутгаар явах 21 аймгаар
1.Салбаруудаар явах оншилгоо хийх 2.Төхөөрөмж дээр ажиллах 3.Бүтээгдэхүүн тайларлах 4.Оншолгоо хийх
-Үйлчлүүлэгчид бараа бүтээгдэхүүнийг танилцуулж худалдан борлуулах -АБТ дагуу -River garden/ UG Arena салбарууд дээр тогттол гарах.
1. Борлуулалтын хувь хэмжээг нэмэгдүүлэх, боломжит худалдан авагчдыг татах 2. Батлагдсан борлуулалтын төлөвлөгөөг биелүүлэх 3. Борлуулалтын сувгийг тодорхойлох, бүтээгдэхүүн таниулах 4. Харилцагчийн сэтгэл ханамжийг дээшлүүлэх, шинэ харилцагчийн тоог нэмэгдүүлэх
Харилцагчтай байгуулсан худалдах, худалдан авах гэрээ болон зээлийн гэрээний дагуу компанийн өр авлага, урамшууллыг хянаж тооцоо нийлж баталгаажуулах; Сарын эцэс, улиралдаа орлого зарлагын гүйлгээг нэгтгэх, тулгах; Ажлын байрны тодорхойлолтод заагдсан бусад чиг үүрэг;