Position objective:To provide quality HR administrative and IT coordination support to the business operation while learning and experimenting from work and colleagues.Specific tasks and responsibilities, but are not limited to:• Coordinate office activities and operations to secure efficiency and compliance to company policies• Administer and purchase office stuff for the smooth running of the organization• Manage phone calls and correspondence (e-mail, formal letters, packages etc.) & maintain & archive all formal letters and commercial contracts (soft & hard copies)• Welcome clients, visitors and employees, and provide them with necessary information including basic safety instruction showing the emergency exits and muster point (when needed) etc.• Provide business visa /single & multiple/ support for incoming guests, organize business trips for employees (invitation letters, tickets ordering, hotel reservation, transportation, to/from flights to site etc)• Prepare office letters, references, scan, file and send to designated people, or organizations• Maintain files and databases related to invoices, commercial contracts and company policies and procedures• Liaise with IT Support team in PRC on IT related tasks, setup, activation and purchasing of IT equipment and tools• Maintaining employees’ personnel folders (soft and original)• Assist to HR Business Partners for onboarding and offboarding processes & employee engagement activities
Ажлын байрны зорилго: Байгаль орчин, аюулгүй ажиллагааны стандартуудыг баримтлан гүний уурхайн өрөмдлөгийн машин, тоног төхөөрөмжийн бүрэлдэхүүн хэсгүүдийн ашиглалтыг нэмэгдүүлэх, бэлэн байдал, найдвартай ажиллагааг хангаж, цахилгаан, гидр болон механик талын засвар үйлчилгээг чанарын өндөр түвшинд хийж гүйцэтгэх. Үндсэн үүрэг хариуцлага (дор дурдсан болон бусад): Байгаль орчны үүрэг хариуцлагаа ухамсарлахын зэрэгцээ аюулгүй ажиллагаа, эрүүл ахуйг нэн тэргүүнд чухалчилсан соёл төлөвшүүлэх Эпирокийн тоног төхөөрөмж дээр нарийн төвөгтэй оношлогоо, засвар үйлчилгээг оновчтой чанартай гүйцэтгэх Цахилгааны засвар үйлчилгээ хариуцсан ахлах ажилтанд өдөр тутмын ажлаа тайлагнаж, ажлын даалгавар авч ажилах, дэмжлэг үзүүлж хамтарч ажиллах Засвар үйлчилгээний бүх цахилгааны үйл ажиллагааг шалгаж, ажиллахад бэлэн гэж гарын үсэг зурсны дараа бүх өрмийн төхөөрөмжийг ажилдаа буцааж өгөхийг баталгаажуулна. Эпирок компаниас хэрэгжүүлдэг тоног төхөөрөмжийн цахилгааны гэмтэлээс урьдчилан сэргийлэх засвар үйлчилгээний хөтөлбөрийг хариуцан ажиллах Бүх өрөмдлөгийн тоног төхөөрөмжид засвар хийсний дараагаар дахин ажиллуулахын өмнө зохих ёсоор шалган баталгаажуулах Утасны схем, компьютерийн программ хангамж, оношлогооны төхөөрөмжийг ашиглан бага хүчдэлийн системийн алдааг олж засварлах. Шугам дамжуулах, утас татах, цахилгааны холболт зэргийг диаграм , эсвэл цахилгааны схемийг ашиглан мэргэжлийн түвшинд гүйцэтгэх. Гэмтэлтэй бүрэлдэхүүн хэсэг/систем, алдаатай ажиллагаа, хэвийн бус нөхцөл байдлыг илрүүлж, шууд удирдлагадаа даруй мэдээлэх. Бага хүчдэлийн цахилгаан системтэй холбоотой бүх KPI-д нийцүүлэн үр дүнтэй ажиллах
The position objective is to support clients with automation application knowledge and recommendations for automation and data-driven solutions. Work closely with the service operation to achieve business objectives. With the evolution of digital technology, now the equipment is connected and managed with a range of digital products. Specific tasks and responsibilities, but are not limited to: To manage proper handling of Certiq commissioning and trouble shooting Rig Remote Access (RRA) configuration Lead tele remote and automation system deployment and support after commissioned Collision Avoidance System support Work with end customers IT staff in identifying systems network requirements to support equipment and process automation. Identify and assist the field sales team to provide customers with an understanding of what solutions we can offer to assist with safety and productivity improvements. Convert data to trend analyses to identify, improved performance opportunities and possible modelling. To liaise with the Technology product company to obtain information and provide feedback to enable product improvements To liaise with the Customer to support Epiroc technology products
Ажлын байрны зорилго Агуулахын бүх үүргийг хариуцна (гэхдээ үүгээр хязгаарлагдахгүй) Хүлээн авах, ангилах, савлах болон сэлбэг хэрэгслийг ачих; Ажилтан бүр олон төрлийн үүрэг бүхий янз бүрийн багуудад ажиллах; Чанар, нягт нямбай байдалд нь анхааран тодорхой хуваарийн дагуу заасан хугацаанд нь тээвэрлэх Тодорхой үүрэг хариуцлагууд,гэхдээ үүгээр хязгаарлагдахгүй: Хүлээж авах Нөөцлөх Байнгын тооллого Ангилах Савлах Ачих Буцаах Тоноглол болон урьдчилан савлагаа Зогсолтгүй сайжруулан ажиллах Чанарын шалгалт Шалгагч (чанарын баталгаа) Агуулахын эмх цэгц
Эпирок Группийн Монгол Улс дахь салбар болох “Эпирок Монголиа” ХХК нь Дуудлагын Инженер засварчин ажлын байранд ажилтан сонгон шалгаруулж авна. Ажлын байршил: Өмнөговь аймгийн Ханбогд сумын нутагт байрладаг Оюу Толгой уурхайн талбарт 14/14 уртын ээлжийн хуваариар ажиллана. Ажлын байрны зорилго: Гүний уурхайн өрөмдлөгийн машин, тоног төхөөрөмжийн бүрэлдэхүүн хэсгүүдийн ашиглалтыг нэмэгдүүлэх, бэлэн байдал, найдвартай ажиллагааг хангаж, засвар үйлчилгээг чанарын өндөр түвшинд хийж гүйцэтгэх. Үндсэн үүрэг хариуцлага (дор дурдсан болон бусад): Аюулгүй ажиллагаа, эрүүл ахуйг чухалчилан засвар үйлчилгээг чанартай гүйцэтгэх Эпирокийн тоног төхөөрөмжийг эвдрэлээс урьдчилан сэргийлэх хөтөлбөрийг хэрэгжүүлэх Засварын дараах хяналт баталгаажуулалтыг хийх Аюулгүй ажиллагаа болон чанарын хяналт дүрэм журам, стандартыг мөрдөх Эпирокийн машин, тоног төхөөрөмжийг засвар үйлчилгээг дуудлагаар очин цаг тухайд нь чанартай хийж гүйцэтгэх зэрэг болно.