Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг Албан бичгийн стандартын шаардлагын дагуу төлөвлөх, хадгалах, бүртгэл хөтлөх, шаардлагатай тохиолдолд биеэр хүргэх Оффис дээр уулзалт хийхээр ирсэн хүмүүсийг ямар ажлаар ирснийг тодруулж холбогдох хүмүүстэй нь холбож өгөх Компанийн хурал, уулзалтыг зохион байгуулах, зочид төлөөлөгч, компанийн харилцагчдыг хүлээн авах Оффисын өдөр тутмын үйл ажиллагааг зохион байгуулах Ажилд орохоор ирсэн хүмүүсийг анкет бөглүүлэх Хүний нөөцийн зарим ажил дээр туслах Ажлын байрны тодорхойлолтод заасны дагуу ажиллах