Байгууллагын бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний талаар харилцагч, үйлчлүүлэгч нарт мэдээлэл өгч, лавлах утсаар тусламж, үйлчилгээний мэдээллийг өгч, засварлах, програмд бүртгэх
Компанийн хэмжээнд хүний нөөцийн бодлого, стратеги төлөвлөх, хэрэгжүүлэх Хөдөлмөрийн харилцааны хууль, эрх зүйн хүрээнд байгууллагын дүрэм журам, бодлогыг боловсруулж, хэрэгжилтийг хангах Хүний нөөцийн менежментийн үндсэн чиг үүргийг хэрэгжүүлэх Ажилтнуудын сэтгэл ханамжийг дээшлүүлэх, ажиллах таатай орчныг бүрдүүлэх хөтөлбөрүүдийг санаачлах Ажилтнуудын ур чадварыг сайжруулах сургалт хөгжлийн үйл ажиллагааг зохион байгуулах Байгууллагын соёлыг хэрэгжүүлэх