Борлуулалтын үйл ажиллагаанд шууд удирдлагад дэмжлэг үзүүлэх, үйл ажиллагааг зохион байгуулах, шинэ харилцагчийн тоог нэмэгдүүлэх, судалгаа хийх, харилцагчидтай уулзалт товлох; Борлуулалтын үйл ажиллагаанд шаардагдах баримт бичгийг боловсруулах, бүртгэх; Худалдан авагчийн захиалсан сэлбэг, бараа бүтээгдэхүүний захиалгын тоо хэмжээг бүртгэж , гүйцэтгэлийг хяналт тавих; Бүтээгдэхүүн, сэлбэг хэрэгслийн үнэ, худалдах нөхцөл, төлбөр төлөх нөхцөлийг тайлбарлах, хэрэглэгчдэд хүргэх; Харилцагчаас ирсэн захиалгын бүртгэл хөтлөх, Оффисийн өдөр тутмын үйл ажиллагааг зохион байгуулах, Компанийн албан бичиг боловсруулах хянах бүртгэх, АБТ заасан бусад ажил үүргүүд;
Компанийн маркетингийн үйл ажиллагааг хариуцах, стратегийг төлөвлөх, дахин төлөвлөх, төлөвлөгөөг шинэчлэх, өөрчлөхтэй холбоотой асуудлуудын талаар судалгаа шинжилгээнүүдийг бие даан явуулах, үр дүнг боловсруулах, дүгнэлт хийх, дээд шатны удирдлагуудад тайлагнах. Маркетингийн төлөвлөгөө боловсруулах, тайлагнах; Маркетингийн судалгаа хийх, борлуулалтыг өсгөх; Сошиал орчинд байгууллагын үндсэн хуудсуудыг удирдах; Байгууллагын имидж, бүтээгдэхүүн үйлчилгээ, брэндийн сурталчилгааг дижитал орчинд түгээх, хөгжүүлэх; Компанийн зах зээлд эзлэх хувь хэмжээг нэмэгдүүлэх Байгууллагын борлуулалтын багтай хамтран ажиллах; Сошиал орчинд дата бааз цуглуулалх, анализ хийх; Бусад ажлын байранд заасан чиг үүргүүдийг гүйцэтгэнэ.