Зээлийн судалгаа, шинжилгээг банкны Зээлийн бодлого болон журмын хүрээнд мэргэжлийн өндөр түвшинд, чанартай судалж, бодитойгоор үнэлж, санал дүгнэлтийн хамтаар салбар нэгж, холбогдох шатны хорооны хуралд оруулж дүгнэлтийг танилцуулах.
Банкны бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний талаарх мэдлэгийг үргэлж дээшлүүлж, мэдээллийг харилцагчдад энгийн, ойлгомжтойгоор тайлбарлаж өгөх; Харилцагчдын төлбөр тооцоог өндөр түвшинд хийж гүйцэтгэх, Харилцагчийн үйлчилгээг боловсронгуй болгох, Үнэнч, тогтвортой харилцагчдыг бий болгох,
Банкны ерөнхий мэдээлэл, бүтээгдэхүүн үйлчилгээтэй холбоотой мэдээлэл болон банкны цаг үеийн үйл ажиллагаатай холбоотой мэдээлэл лавлагааг харилцагчдад үнэн зөв мэдээлэх, харилцагчийн санал хүсэлт, гомдол, асуудлыг хүлээн авч шийдвэрлэх, холбогдох нэгжүүдэд хүргүүлэх, банкны 24 цагийн мэдээлэл, лавлагааны үйл ажиллагааг тасралтгүй хангаж ажиллах.
Банкны үйлчилгээний чанарыг сайжруулах зорилгоор дараах чиглэлийн хүрээнд ажиллана. Үүнд: - Бүтээгдэхүүн үйлчилгээний хүргэлт, үйл ажиллагаа, дотоод нэгжүүдийн хамтын ажиллагаанд процессийн шинжилгээ хийж тогтмол сайжруулалтыг бий болгох; - Харилцагчийн үйлчилгээний сургалтыг зохион байгуулах, ажилтнуудад сургалт орох; - Харилцагчийн үйлчилгээний бодлого, стандартын хэрэгжилтийг хангуулах; - Харилцагчийн сэтгэл ханамжийг нэмэгдүүлэх зорилгоор туршилт, судалгааг хийж , үр дүнд анализ, дүн шинжилгээ хийх, сайжруулах санал боловсруулахад оршино.
Банкны нэрийн өмнөөс харилцагчтай валют, үнэт металлын арилжаа хийх, харилцагчийн захиалгыг биелүүлэх; Валют, үнэт металлын суурь болон техник шинжилгээ хийх; Банкны валютын нөөц, чөлөөт эх үүсвэрийг үр ашигтайгаар удирдах; Олон улсын эдийн засаг, санхүүгийн зах зээлийн талаар тайлан, мэдээлэл гаргах;
Олон улсын санхүүгийн болон бусад байгууллагуудаас хөрөнгө оруулалт, эх үүсвэр татах, олон улсын хөрөнгийн зах зээлд санхүүгийн хэрэгслүүдээр дамжуулан хөрөнгө оруулалтыг оновчтой хийх үйл ажиллагаг зохион байгуулах, дотоодын хөрөнгийн зах зээлд хөрөнгө оруулалт хийх чиглэлээр санхүүгийн шинжилгээ, судалгаа хийх.
Банкны брэндийн богино болон дунд хугацааны маркетинг сурталчилгааны стратеги бодлого боловсруулах, санал оруулах, зах зээлд оновчтой, байршуулах, таниулах, Бүтээгдэхүүн үйлчилгээний зар сурталчилгааг зорилтот сегментэд мэдээлэл хүргэх, тэдгээрийг өндөр түвшинд хийж гүйцэтгэх.
Салбарын өдөр тутмын үйл ажиллагааг хэрэгжүүлэх, бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг борлуулах, салбарын ашигт ажиллагааг нэмэгдүүлэх, хяналтын системийг хэрэгжүүлэх, мэргэжлийн удирдлагаар хангах замаар гарч болзошгүй аливаа эрсдэлээс урьдчилан сэргийлж, үйл ажиллагаа хэвийн явагдах нөхцөлийг хангаж ажиллаж ажиллана.