Одоогоор мэдэгдэл алга байна

Үндсэн хувилбар

Капитрон банк

  • Ажлын байрны зар
  • Манай компани
  • Мэдээ, мэдээлэл
МЭРГЭШСЭН ТЕЛЛЕР

           Теллерийн дутагдалтай байгаа салбар, нэгжид теллерийн үүргийг гүйцэтгэх, шаардлагатай тохиолдолд салбарын хяналтын ажилтныг орлон ажиллах замаар харилцагчийн үйлчилгээг хэвийн, саадгүй явуулах, теллерүүдийн ур чадварыг сайжруулахад банкны дотоод сургалтыг зохион байгуулах, холбогдох гарын авлагыг боловсруулах, харилцагчийн үйлчилгээний чанарыг сайжруулах.  

ЖОЛООЧ

     Тээврийн хэрэгслийн бүрэн бүтэн, цэвэр байдал, зорчигчийн аюулгүй байдлыг хангаж, банкны өдөр тутмын ажлыг хийж гүйцэтгэхэд туслах;  

СУРГАЛТЫН МЕНЕЖЕР

- Банкны сургалтын цахим платформ хариуцан ажиллах, сургалтын видео контентыг холбогдох нэгжтэй хамтран бэлтгэх; - Ажилтны  мэдлэг, ур чадварын үнэлгээ хийх, түвшин тогтоох болон сургалтын  хэрэгцээ, шаардлагыг тодорхойлох зэрэг сургалттай холбоотой ажлыг цахимжуулах; - Сургалтын агуулга, хөтөлбөрийг боловсруулах, батлуулах, зохион байгуулах /онлайн болон видео сургалт/

ТЕЛЛЕР

               Банкны бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний талаар харилцагчдад дэлгэрэнгүй мэдээлэл өгч, хамгийн тохиромжтой бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг санал болгох, харилцагчийн сонгосон бүтээгдэхүүн болон үйлчилгээтэй холбоотой бүх төрлийн гүйлгээг түргэн шуурхай хийж гүйцэтгэх;    

ДИЛЕР

  Банкны нэрийн өмнөөс харилцагчтай валют, үнэт металлын арилжаа хийх, харилцагчийн захиалгыг биелүүлэх; Валют, үнэт металлын суурь болон техник шинжилгээ хийх; Банкны валютын нөөц, чөлөөт эх үүсвэрийг үр ашигтайгаар удирдах; Олон улсын эдийн засаг, санхүүгийн зах зээлийн талаар тайлан, мэдээлэл гаргах;

ЗЭЭЛИЙН ЭРСДЭЛИЙН ШИНЖЭЭЧ

        Банканд учирч болзошгүй зээлийн эрсдэлийг тодорхойлж, урьдчилан илрүүлэх, тооцох, үнэлэх, эрсдэлээс урьдчилан сэргийлэх арга замуудыг тодорхойлох, бий болоод байгаа эрсдэлийг бууруулахад шаардлагатай арга хэмжээг авч ажиллах.  

ХАРИЛЦАГЧИЙН ҮЙЛЧИЛГЭЭНИЙ АЖИЛТАН

               Банкны ерөнхий мэдээлэл, бүтээгдэхүүн үйлчилгээтэй холбоотой мэдээлэл болон банкны цаг үеийн үйл ажиллагаатай холбоотой мэдээлэл лавлагааг харилцагчдад үнэн зөв мэдээлэх, харилцагчийн санал хүсэлт, гомдол, асуудлыг хүлээн авч шийдвэрлэх, холбогдох нэгжүүдэд хүргүүлэх, банкны 24 цагийн мэдээлэл, лавлагааны үйл ажиллагааг тасралтгүй хангаж ажиллах.  

ХАРИЛЦАГЧИЙН ҮЙЛЧИЛГЭЭНИЙ ХЭЛТСИЙН ЗАХИРАЛ

Банкны харилцагчийн үйлчилгээний бодлогыг стратеги зорилттой нийцүүлэн тодорхойлох, стандартын хэрэгжилтийг хангуулах замаар үйлчилгээний чанарын түвшинг сайжруулахад оршино. 

Холбоо барих

Монгол улс, Улаанбаатар хот, СБД, Усны гудамж,-4, Улаанбаатар-14253, Капитрон банк, төв байр

Фэйсбүүк хуудас

Монголын иргэн бүрд ажлын байр!.

Zangia.mn

Copyright © 2008-2024.