Арьсны тусгай төхөөрөмж ашиглан хэрэглэгчдэд зориулан ганцаарчилсан, нарийвчилсан арьс оношилгоо хийх Оношилгооны үр дүнд үндэслэн хэрэглэгчид тохирсон бүтээгдэхүүнийг танилцуулж зөв сонголт хийхэд туслах Арьс арчилгааны талаар гүнзгий мэдлэгтэйгээр цогц зөвлөгөө өгөх Оношилгоо хийлгэсэн хэрэглэгчдийн санал, гомдолд хариуцлагатай хандан, шийдвэрлэх
Компанийн бүрдүүлж буй өнгө төрх, шрифт, загварын нэгдмэл байдлыг хадгалах, шинэчлэх Сав баглаа боодол, шошго, бэлэгний хайрцаг зэрэг packaging design боловсруулах Эвент, pop-up зэргийн visual санааг хамтран гаргаж, хэвлэлийн эх бэлтгэлд оролцох Website болон e-commerce платформ дээр байрлах баннер, нийтлэлийн зураг зэргийг засварлах Merch бүтээгдэхүүнүүдийн загварын эхийг бэлтгэх Маркетинг болон брэнд менежментийн багтай нягт хамтран ажиллаж бусад хэрэгцээт дизайныг гаргах өгөх
- Хэрэглэгчдэд арьс арчилгаа, гоо сайхны бүтээгдэхүүнийг тайлбарлаж, зөв сонголт хийхэд нь туслах - Aрьс арчилгааг ахисан төвшинд судалж хэрэглэгчид цогц зөвлөгөөг өгөх - Дэлгүүрийн бараа материал, бүтээгдэхүүнд бүрэн хяналт тавин хариуцах - Дэлгүүрээ цэгцтэй байлгах, лангууны өрөлт хийх - Хэрэглэгчдийн онлайн группүүдэд идэвхтэй байх
Ажлын байрны зорилго: Ажилтнуудыг сургах, хөгжүүлэх, үнэлэх болон хэрэглэгчийн гомдлыг шийдвэрлэх замаар үйлчилгээний чанар болон хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийг нэмэгдүүлэх Хариуцлага, энэрэнгүй сэтгэл, өндөр гүйцэтгэлийг эрхэмлэсэн соёлыг төлөвшүүлэх Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг: Үйлчилгээний чанарыг хангахтай холбогдсон журам, стандарт, зааврыг боловсруулах, хэрэгжүүлэх Үйлчилгээний чанарын шалгалтыг тогтмол хугацаанд хийж сайжруулах, зөвлөмж өгөх Онцгой урамшуулалтай бүтээгдэхүүний мерчандайзинг (merchandising) болон дэлгүүрийн визуал стандартыг хангуулах, тасралтгүй сайжруулах Үйлчилгээний стандарт, харилцааны чадваруудтай холбоотой сургалтын хэрэгцээг тодорхойлж тохирсон хөтөлбөр боловсруулж хэрэгжүүлэх Үйлчилгээний үе шатуудаас хамаарсан тогтолцооны хэрэгжилтэд анхаарч, ахиц дэвшлийг хянах Хэрэглэгчийн гомдол, саналд түргэн шуурхай шийдэл гаргах, сайжруулалтын арга хэмжээ авах. Хэрэглэгчидтэй шууд харилцаж байгаа ажилтнуудын сургалт, хөгжлийг хариуцах Хэрэглэгчидтэй шууд харилцаж байгаа ажилчдын харагдах байдлын стандартыг гаргаж хэрэгжүүлэх, хяналт тавих
Салбар дэлгүүрийн нягтлан бодох бүртгэлийг зохих журмын дагуу хөтлөх Санхүү болон татварын тайлан мэдээг заасан хугацаанд тайлагнах, танилцуулах, хяналт тавих Санхүүгийн үйл ажиллагаатай холбоотой бүртгэл, тооцоо, хяналтыг хэрэгжүүлэх Салбар дэлгүүрүүдийн ашигт ажиллагааны тайланг нягтлан бодох бүртгэлийн баримтыг үндэслэн тооцон гаргаж танилцуулах