Одоогоор мэдэгдэл алга байна

Үндсэн хувилбар

СИТИ ИХ СУРГУУЛЬ

  • Ажлын байрны зар
  • Манай компани
  • Мэдээ, мэдээлэл
Ээлжийн жижүүр ажилд авна

Ажил үүргийн хуваарийн дагуу.

Барилгын инженерийн багш

-Шинжлэх ухааны чиг хандлага, ололтоор мэдлэгээ баяжуулж, сургалтанд бүтээлчээр ашиглах; -Сургалтын төлөвлөгөө, хичээлийн хөтөлбөр боловсруулах; -Эрдэм шинжилгээ, судалгааны ажил хийх; -Сургалтыг батлагдсан төлөвлөгөө, стандарт, технологи, заах арга зүйн дагуу зохион байгуулах, оюутны соёл, хүмүүжил, төлөвшилд эерэгээр нөлөөлж, үлгэр жишээ үзүүлэх; -Оюутнуудын мэдлэгийг шалгаж, дүгнэх. Сургалт-судалгааны ажлын нэгдлийг хангах, эрдэм шинжилгээ, судалгааны ажил хийх, эрдэм шинжилгээний хурал, семинарт илтгэл тавьж хэлэлцүүлэх, эрдэм шинжилгээний өгүүлэл, шүүмж бичих, нийтлүүлэх; -Эрдэм шинжилгээ, судалгааны төсөл боловсруулах төсөл санаачлах, оролцох, эрдэм шинжилгээний ажлын тайлан, мэдээ гаргах; -Ном, сурах бичиг, гарын авлага бичиж, сургалтын материал боловсруулах; -Ном зүй, ашиглах материалын жагсаалт гаргах; -Хичээлийн хэрэгсэл, ашиглах, тараах материалыг бэлтгэх; -Заах хичээл, мэргэжлийн чиглэлээр самбар, үзүүлэн, багаж, тоног төхөөрөмж бэлтгэх; -Зөвлөх ангийн оюутнуудад сурах арга барил эзэмшүүлж, олон нийтийн ажилд идэвхтэй оролцуулах; -Сургалт, хичээлийн цагийн гүйцэтгэлийг сар, улирал, жилээр бүрэн бодитой гаргах; -Өөрийн ажилд үнэлгээ хийж, тайлагнах; -Хичээлийг тогтсон тогтсон хуваарийг чанд мөрдөх; -Багшийн хувь хүний санаачилга, бүтээлч үйл ажиллагаанд суурилсан бие дааж хөгжих богино, дунд, урт хугацааны төлөвлөгөөтэй байх; -Мэргэжлийн ур чадвар буюу гадаад хэлний ур чадварыг дээшлүүлэх.  

Хэвлэлийн дизайны багш

  -Хэвлэлийн дизайны багшийн ажил үүргийн хуваарийн дагуу ажиллах -Хэвлэлийн эх бэлтгэх  -График дизайны  програмууд дээр ажиллах   /Adobe Photoshop,  Illustrator, In Design, Corel Draw. /    

Хууль зүйн сургуульд Хувийн эрх зүйн багш авна.

-Шинжлэх ухааны чиг хандлага, ололтоор мэдлэгээ баяжуулж, сургалтад бүтээлчээр ашиглах; -Сургалтын төлөвлөгөө, хичээлийн хөтөлбөр боловсруулах; -Эрдэм шинжилгээ, судалгааны ажил хийх; -Сургалтыг батлагдсан төлөвлөгөө, стандарт, технологи, заах арга зүйн дагуу зохион байгуулах, оюутны соёл, хүмүүжил, төлөвшилд эергээр нөлөөлж, үлгэр жишээ үзүүлэх; -Оюутнуудын мэдлэгийг шалгаж, дүгнэх. -Ном, сурах бичиг, гарын авлага бичиж, сургалтын материал боловсруулах; -Хичээлийн хэрэгсэл, ашиглах, тараах материалыг бэлтгэх; -Заах хичээл, мэргэжлийн чиглэлээр самбар, үзүүлэн, багаж, тоног төхөөрөмж бэлтгэх; -Сургалт, хичээлийн цагийн гүйцэтгэлийг сар, улирал, жилээр бүрэн бодитой гаргах; -Өөрийн ажилд үнэлгээ хийж, тайлагнах; -Хичээлийг тогтсон тогтсон хуваарийг чанд мөрдөх; -Багшийн хувь хүний санаачилга, бүтээлч үйл ажиллагаанд суурилсан бие дааж хөгжих богино,  дунд, урт хугацааны төлөвлөгөөтэй байх; -Мэргэжлийн ур чадвар буюу гадаад хэлний ур чадварыг дээшлүүлэх.      

Хар зураг, уран зургийн багш

-Шинжлэх ухааны чиг хандлага, ололтоор мэдлэгээ баяжуулж, сургалтад бүтээлчээр ашиглах; -Сургалтын төлөвлөгөө, хичээлийн хөтөлбөр боловсруулах; -Эрдэм шинжилгээ, судалгааны ажил хийх; -Сургалтыг батлагдсан төлөвлөгөө, стандарт, технологи, заах арга зүйн дагуу зохион байгуулах, оюутны соёл, хүмүүжил, төлөвшилд эергээр нөлөөлж, үлгэр жишээ үзүүлэх; -Оюутнуудын мэдлэгийг шалгаж, дүгнэх. -Ном, сурах бичиг, гарын авлага бичиж, сургалтын материал боловсруулах; -Хичээлийн хэрэгсэл, ашиглах, тараах материалыг бэлтгэх; -Заах хичээл, мэргэжлийн чиглэлээр самбар, үзүүлэн, багаж, тоног төхөөрөмж бэлтгэх; -Сургалт, хичээлийн цагийн гүйцэтгэлийг сар, улирал, жилээр бүрэн бодитой гаргах; -Өөрийн ажилд үнэлгээ хийж, тайлагнах; -Хичээлийг тогтсон тогтсон хуваарийг чанд мөрдөх; -Багшийн хувь хүний санаачилга, бүтээлч үйл ажиллагаанд суурилсан бие дааж хөгжих богино,  дунд, урт хугацааны төлөвлөгөөтэй байх; -Мэргэжлийн ур чадвар буюу гадаад хэлний ур чадварыг дээшлүүлэх.    

Программ хангамжийн багш

-Шинжлэх ухааны чиг хандлага, ололтоор мэдлэгээ баяжуулж, сургалтад бүтээлчээр ашиглах; -Сургалтын төлөвлөгөө, хичээлийн хөтөлбөр боловсруулах; -Эрдэм шинжилгээ, судалгааны ажил хийх; -Сургалтыг батлагдсан төлөвлөгөө, стандарт, технологи, заах арга зүйн дагуу зохион байгуулах, оюутны соёл, хүмүүжил, төлөвшилд эергээр нөлөөлж, үлгэр жишээ үзүүлэх; -Оюутнуудын мэдлэгийг шалгаж, дүгнэх. -Ном, сурах бичиг, гарын авлага бичиж, сургалтын материал боловсруулах; -Хичээлийн хэрэгсэл, ашиглах, тараах материалыг бэлтгэх; -Заах хичээл, мэргэжлийн чиглэлээр самбар, үзүүлэн, багаж, тоног төхөөрөмж бэлтгэх; -Сургалт, хичээлийн цагийн гүйцэтгэлийг сар, улирал, жилээр бүрэн бодитой гаргах; -Өөрийн ажилд үнэлгээ хийж, тайлагнах; -Хичээлийг тогтсон тогтсон хуваарийг чанд мөрдөх; -Багшийн хувь хүний санаачилга, бүтээлч үйл ажиллагаанд суурилсан бие дааж хөгжих богино,  дунд, урт хугацааны төлөвлөгөөтэй байх; -Мэргэжлийн ур чадвар буюу гадаад хэлний ур чадварыг дээшлүүлэх.    

Архитектурын багш

-Шинжлэх ухааны чиг хандлага, ололтоор мэдлэгээ баяжуулж, сургалтад бүтээлчээр ашиглах; -Сургалтын төлөвлөгөө, хичээлийн хөтөлбөр боловсруулах; -Эрдэм шинжилгээ, судалгааны ажил хийх; -Сургалтыг батлагдсан төлөвлөгөө, стандарт, технологи, заах арга зүйн дагуу зохион байгуулах, оюутны соёл, хүмүүжил, төлөвшилд эергээр нөлөөлж, үлгэр жишээ үзүүлэх; -Оюутнуудын мэдлэгийг шалгаж, дүгнэх. -Ном, сурах бичиг, гарын авлага бичиж, сургалтын материал боловсруулах; -Хичээлийн хэрэгсэл, ашиглах, тараах материалыг бэлтгэх; -Заах хичээл, мэргэжлийн чиглэлээр самбар, үзүүлэн, багаж, тоног төхөөрөмж бэлтгэх; -Сургалт, хичээлийн цагийн гүйцэтгэлийг сар, улирал, жилээр бүрэн бодитой гаргах; -Өөрийн ажилд үнэлгээ хийж, тайлагнах; -Хичээлийг тогтсон тогтсон хуваарийг чанд мөрдөх; -Багшийн хувь хүний санаачилга, бүтээлч үйл ажиллагаанд суурилсан бие дааж хөгжих богино,  дунд, урт хугацааны төлөвлөгөөтэй байх; -Мэргэжлийн ур чадвар буюу гадаад хэлний ур чадварыг дээшлүүлэх.  

IT инженер

-Сүлжээний дэд бүтэц тавих, холбогдох тохиргоонуудыг гүйцэтгэх.  -Сүлжээний төхөөрөмж, принтер, сервер, камер, аудио систем, ухаалаг дэлгэц, компьютер болон бусад тоног төхөөрөмжийн суурилуулалт  -Тоног төхөөрөмж, засвар үйлчилгээний бүртгэл хөтлөх   -Ажилчдад IT үйлчилгээ, туслалцааг үзүүлэх.  -Хэрэглээний программ хангамжууд болон тоног төхөөрөмжийн сургалтыг гүйцэтгэх. 

Интерьер дизайны багш

-Шинжлэх ухааны чиг хандлага, ололтоор мэдлэгээ баяжуулж, сургалтад бүтээлчээр ашиглах; -Сургалтын төлөвлөгөө, хичээлийн хөтөлбөр боловсруулах; -Эрдэм шинжилгээ, судалгааны ажил хийх; -Сургалтыг батлагдсан төлөвлөгөө, стандарт, технологи, заах арга зүйн дагуу зохион байгуулах, оюутны соёл, хүмүүжил, төлөвшилд эергээр нөлөөлж, үлгэр жишээ үзүүлэх; -Оюутнуудын мэдлэгийг шалгаж, дүгнэх. -Ном, сурах бичиг, гарын авлага бичиж, сургалтын материал боловсруулах; -Хичээлийн хэрэгсэл, ашиглах, тараах материалыг бэлтгэх; -Заах хичээл, мэргэжлийн чиглэлээр самбар, үзүүлэн, багаж, тоног төхөөрөмж бэлтгэх; -Сургалт, хичээлийн цагийн гүйцэтгэлийг сар, улирал, жилээр бүрэн бодитой гаргах; -Өөрийн ажилд үнэлгээ хийж, тайлагнах; -Хичээлийг тогтсон тогтсон хуваарийг чанд мөрдөх; -Багшийн хувь хүний санаачилга, бүтээлч үйл ажиллагаанд суурилсан бие дааж хөгжих богино,  дунд, урт хугацааны төлөвлөгөөтэй байх; -Мэргэжлийн ур чадвар буюу гадаад хэлний ур чадварыг дээшлүүлэх.      

Хувцас дизайны багш

-Шинжлэх ухааны чиг хандлага, ололтоор мэдлэгээ баяжуулж, сургалтад бүтээлчээр ашиглах; -Сургалтын төлөвлөгөө, хичээлийн хөтөлбөр боловсруулах; -Эрдэм шинжилгээ, судалгааны ажил хийх; -Сургалтыг батлагдсан төлөвлөгөө, стандарт, технологи, заах арга зүйн дагуу зохион байгуулах, оюутны соёл, хүмүүжил, төлөвшилд эергээр нөлөөлж, үлгэр жишээ үзүүлэх; -Оюутнуудын мэдлэгийг шалгаж, дүгнэх. -Ном, сурах бичиг, гарын авлага бичиж, сургалтын материал боловсруулах; -Хичээлийн хэрэгсэл, ашиглах, тараах материалыг бэлтгэх; -Заах хичээл, мэргэжлийн чиглэлээр самбар, үзүүлэн, багаж, тоног төхөөрөмж бэлтгэх; -Сургалт, хичээлийн цагийн гүйцэтгэлийг сар, улирал, жилээр бүрэн бодитой гаргах; -Өөрийн ажилд үнэлгээ хийж, тайлагнах; -Хичээлийг тогтсон тогтсон хуваарийг чанд мөрдөх; -Багшийн хувь хүний санаачилга, бүтээлч үйл ажиллагаанд суурилсан бие дааж хөгжих богино,  дунд, урт хугацааны төлөвлөгөөтэй байх; -Мэргэжлийн ур чадвар буюу гадаад хэлний ур чадварыг дээшлүүлэх.      

График дизайны багш

-Шинжлэх ухааны чиг хандлага, ололтоор мэдлэгээ баяжуулж, сургалтад бүтээлчээр ашиглах; -Сургалтын төлөвлөгөө, хичээлийн хөтөлбөр боловсруулах; -Эрдэм шинжилгээ, судалгааны ажил хийх; -Сургалтыг батлагдсан төлөвлөгөө, стандарт, технологи, заах арга зүйн дагуу зохион байгуулах, оюутны соёл, хүмүүжил, төлөвшилд эергээр нөлөөлж, үлгэр жишээ үзүүлэх; -Оюутнуудын мэдлэгийг шалгаж, дүгнэх. -Ном, сурах бичиг, гарын авлага бичиж, сургалтын материал боловсруулах; -Хичээлийн хэрэгсэл, ашиглах, тараах материалыг бэлтгэх; -Заах хичээл, мэргэжлийн чиглэлээр самбар, үзүүлэн, багаж, тоног төхөөрөмж бэлтгэх; -Сургалт, хичээлийн цагийн гүйцэтгэлийг сар, улирал, жилээр бүрэн бодитой гаргах; -Өөрийн ажилд үнэлгээ хийж, тайлагнах; -Хичээлийг тогтсон тогтсон хуваарийг чанд мөрдөх; -Багшийн хувь хүний санаачилга, бүтээлч үйл ажиллагаанд суурилсан бие дааж хөгжих богино,  дунд, урт хугацааны төлөвлөгөөтэй байх; -Мэргэжлийн ур чадвар буюу гадаад хэлний ур чадварыг дээшлүүлэх.  

Үсчин стилистийн багш

    -Шинжлэх ухааны чиг хандлага, ололтоор мэдлэгээ баяжуулж, сургалтад бүтээлчээр ашиглах; -Сургалтын төлөвлөгөө, хичээлийн хөтөлбөр боловсруулах; -Эрдэм шинжилгээ, судалгааны ажил хийх; -Сургалтыг батлагдсан төлөвлөгөө, стандарт, технологи, заах арга зүйн дагуу зохион байгуулах, оюутны соёл, хүмүүжил, төлөвшилд эергээр нөлөөлж, үлгэр жишээ үзүүлэх; -Оюутнуудын мэдлэгийг шалгаж, дүгнэх. -Ном, сурах бичиг, гарын авлага бичиж, сургалтын материал боловсруулах; -Хичээлийн хэрэгсэл, ашиглах, тараах материалыг бэлтгэх; -Заах хичээл, мэргэжлийн чиглэлээр самбар, үзүүлэн, багаж, тоног төхөөрөмж бэлтгэх; -Сургалт, хичээлийн цагийн гүйцэтгэлийг сар, улирал, жилээр бүрэн бодитой гаргах; -Өөрийн ажилд үнэлгээ хийж, тайлагнах; -Хичээлийг тогтсон тогтсон хуваарийг чанд мөрдөх; -Багшийн хувь хүний санаачилга, бүтээлч үйл ажиллагаанд суурилсан бие дааж хөгжих богино,  дунд, урт хугацааны төлөвлөгөөтэй байх; -Мэргэжлийн ур чадвар буюу гадаад хэлний ур чадварыг дээшлүүлэх.      

Сувилахуйн багш

    -Шинжлэх ухааны чиг хандлага, ололтоор мэдлэгээ баяжуулж, сургалтад бүтээлчээр ашиглах; -Сургалтын төлөвлөгөө, хичээлийн хөтөлбөр боловсруулах; -Эрдэм шинжилгээ, судалгааны ажил хийх; -Сургалтыг батлагдсан төлөвлөгөө, стандарт, технологи, заах арга зүйн дагуу зохион байгуулах, оюутны соёл, хүмүүжил, төлөвшилд эергээр нөлөөлж, үлгэр жишээ үзүүлэх; -Оюутнуудын мэдлэгийг шалгаж, дүгнэх. -Ном, сурах бичиг, гарын авлага бичиж, сургалтын материал боловсруулах; -Хичээлийн хэрэгсэл, ашиглах, тараах материалыг бэлтгэх; -Заах хичээл, мэргэжлийн чиглэлээр самбар, үзүүлэн, багаж, тоног төхөөрөмж бэлтгэх; -Сургалт, хичээлийн цагийн гүйцэтгэлийг сар, улирал, жилээр бүрэн бодитой гаргах; -Өөрийн ажилд үнэлгээ хийж, тайлагнах; -Хичээлийг тогтсон тогтсон хуваарийг чанд мөрдөх; -Багшийн хувь хүний санаачилга, бүтээлч үйл ажиллагаанд суурилсан бие дааж хөгжих богино,  дунд, урт хугацааны төлөвлөгөөтэй байх; -Мэргэжлийн ур чадвар буюу гадаад хэлний ур чадварыг дээшлүүлэх.  

Хот төлөвлөлт, бүс нутгийн менежментийн багш

-Шинжлэх ухааны чиг хандлага, ололтоор мэдлэгээ баяжуулж, сургалтад бүтээлчээр ашиглах; -Сургалтын төлөвлөгөө, хичээлийн хөтөлбөр боловсруулах; -Эрдэм шинжилгээ, судалгааны ажил хийх; -Сургалтыг батлагдсан төлөвлөгөө, стандарт, технологи, заах арга зүйн дагуу зохион байгуулах, оюутны соёл, хүмүүжил, төлөвшилд эергээр нөлөөлж, үлгэр жишээ үзүүлэх; -Оюутнуудын мэдлэгийг шалгаж, дүгнэх. -Ном, сурах бичиг, гарын авлага бичиж, сургалтын материал боловсруулах; -Хичээлийн хэрэгсэл, ашиглах, тараах материалыг бэлтгэх; -Заах хичээл, мэргэжлийн чиглэлээр самбар, үзүүлэн, багаж, тоног төхөөрөмж бэлтгэх; -Сургалт, хичээлийн цагийн гүйцэтгэлийг сар, улирал, жилээр бүрэн бодитой гаргах; -Өөрийн ажилд үнэлгээ хийж, тайлагнах; -Хичээлийг тогтсон тогтсон хуваарийг чанд мөрдөх; -Багшийн хувь хүний санаачилга, бүтээлч үйл ажиллагаанд суурилсан бие дааж хөгжих богино,  дунд, урт хугацааны төлөвлөгөөтэй байх; -Мэргэжлийн ур чадвар буюу гадаад хэлний ур чадварыг дээшлүүлэх.  

Менежментийн багш

-Шинжлэх ухааны чиг хандлага, ололтоор мэдлэгээ баяжуулж, сургалтад бүтээлчээр ашиглах; -Сургалтын төлөвлөгөө, хичээлийн хөтөлбөр боловсруулах; -Эрдэм шинжилгээ, судалгааны ажил хийх; -Сургалтыг батлагдсан төлөвлөгөө, стандарт, технологи, заах арга зүйн дагуу зохион байгуулах, оюутны соёл, хүмүүжил, төлөвшилд эергээр нөлөөлж, үлгэр жишээ үзүүлэх; -Оюутнуудын мэдлэгийг шалгаж, дүгнэх. -Ном, сурах бичиг, гарын авлага бичиж, сургалтын материал боловсруулах; -Хичээлийн хэрэгсэл, ашиглах, тараах материалыг бэлтгэх; -Заах хичээл, мэргэжлийн чиглэлээр самбар, үзүүлэн, багаж, тоног төхөөрөмж бэлтгэх; -Сургалт, хичээлийн цагийн гүйцэтгэлийг сар, улирал, жилээр бүрэн бодитой гаргах; -Өөрийн ажилд үнэлгээ хийж, тайлагнах; -Хичээлийг тогтсон тогтсон хуваарийг чанд мөрдөх; -Багшийн хувь хүний санаачилга, бүтээлч үйл ажиллагаанд суурилсан бие дааж хөгжих богино,  дунд, урт хугацааны төлөвлөгөөтэй байх; -Мэргэжлийн ур чадвар буюу гадаад хэлний ур чадварыг дээшлүүлэх.

Нягтлан бодох бүртгэл, санхүүгийн багш

-Шинжлэх ухааны чиг хандлага, ололтоор мэдлэгээ баяжуулж, сургалтад бүтээлчээр ашиглах; -Сургалтын төлөвлөгөө, хичээлийн хөтөлбөр боловсруулах; -Эрдэм шинжилгээ, судалгааны ажил хийх; -Сургалтыг батлагдсан төлөвлөгөө, стандарт, технологи, заах арга зүйн дагуу зохион байгуулах, оюутны соёл, хүмүүжил, төлөвшилд эергээр нөлөөлж, үлгэр жишээ үзүүлэх; -Оюутнуудын мэдлэгийг шалгаж, дүгнэх. -Ном, сурах бичиг, гарын авлага бичиж, сургалтын материал боловсруулах; -Хичээлийн хэрэгсэл, ашиглах, тараах материалыг бэлтгэх; -Заах хичээл, мэргэжлийн чиглэлээр самбар, үзүүлэн, багаж, тоног төхөөрөмж бэлтгэх; -Сургалт, хичээлийн цагийн гүйцэтгэлийг сар, улирал, жилээр бүрэн бодитой гаргах; -Өөрийн ажилд үнэлгээ хийж, тайлагнах; -Хичээлийг тогтсон тогтсон хуваарийг чанд мөрдөх; -Багшийн хувь хүний санаачилга, бүтээлч үйл ажиллагаанд суурилсан бие дааж хөгжих богино,  дунд, урт хугацааны төлөвлөгөөтэй байх; -Мэргэжлийн ур чадвар буюу гадаад хэлний ур чадварыг дээшлүүлэх.

Маркетингийн багш

    -Шинжлэх ухааны чиг хандлага, ололтоор мэдлэгээ баяжуулж, сургалтад бүтээлчээр ашиглах; -Сургалтын төлөвлөгөө, хичээлийн хөтөлбөр боловсруулах; -Эрдэм шинжилгээ, судалгааны ажил хийх; -Сургалтыг батлагдсан төлөвлөгөө, стандарт, технологи, заах арга зүйн дагуу зохион байгуулах, оюутны соёл, хүмүүжил, төлөвшилд эергээр нөлөөлж, үлгэр жишээ үзүүлэх; -Оюутнуудын мэдлэгийг шалгаж, дүгнэх. -Ном, сурах бичиг, гарын авлага бичиж, сургалтын материал боловсруулах; -Хичээлийн хэрэгсэл, ашиглах, тараах материалыг бэлтгэх; -Заах хичээл, мэргэжлийн чиглэлээр самбар, үзүүлэн, багаж, тоног төхөөрөмж бэлтгэх; -Сургалт, хичээлийн цагийн гүйцэтгэлийг сар, улирал, жилээр бүрэн бодитой гаргах; -Өөрийн ажилд үнэлгээ хийж, тайлагнах; -Хичээлийг тогтсон тогтсон хуваарийг чанд мөрдөх; -Багшийн хувь хүний санаачилга, бүтээлч үйл ажиллагаанд суурилсан бие дааж хөгжих богино,  дунд, урт хугацааны төлөвлөгөөтэй байх; -Мэргэжлийн ур чадвар буюу гадаад хэлний ур чадварыг дээшлүүлэх.  

Зочлох үйлчилгээний багш

  -Шинжлэх ухааны чиг хандлага, ололтоор мэдлэгээ баяжуулж, сургалтад бүтээлчээр ашиглах; -Сургалтын төлөвлөгөө, хичээлийн хөтөлбөр боловсруулах; -Эрдэм шинжилгээ, судалгааны ажил хийх; -Сургалтыг батлагдсан төлөвлөгөө, стандарт, технологи, заах арга зүйн дагуу зохион байгуулах, оюутны соёл, хүмүүжил, төлөвшилд эергээр нөлөөлж, үлгэр жишээ үзүүлэх; -Оюутнуудын мэдлэгийг шалгаж, дүгнэх. -Ном, сурах бичиг, гарын авлага бичиж, сургалтын материал боловсруулах; -Хичээлийн хэрэгсэл, ашиглах, тараах материалыг бэлтгэх; -Заах хичээл, мэргэжлийн чиглэлээр самбар, үзүүлэн, багаж, тоног төхөөрөмж бэлтгэх; -Сургалт, хичээлийн цагийн гүйцэтгэлийг сар, улирал, жилээр бүрэн бодитой гаргах; -Өөрийн ажилд үнэлгээ хийж, тайлагнах; -Хичээлийг тогтсон тогтсон хуваарийг чанд мөрдөх; -Багшийн хувь хүний санаачилга, бүтээлч үйл ажиллагаанд суурилсан бие дааж хөгжих богино,  дунд, урт хугацааны төлөвлөгөөтэй байх; -Мэргэжлийн ур чадвар буюу гадаад хэлний ур чадварыг дээшлүүлэх.      

Сэтгэл судлалын багш

-Багшийн ажил үүргийн хуваарьт заасны дагуу ажиллах -Сургалтыг батлагдсан төлөвлөгөө, стандарт, технологийн дагуу зохион байгуулах -Сургалтын төлөвлөгөө, хичээлийн хөтөлбөр боловсруулах

Багш, бага боловсролын багш

-Шинжлэх ухааны чиг хандлага, ололтоор мэдлэгээ баяжуулж, сургалтад бүтээлчээр ашиглах; -Сургалтын төлөвлөгөө, хичээлийн хөтөлбөр боловсруулах; -Эрдэм шинжилгээ, судалгааны ажил хийх; -Сургалтыг батлагдсан төлөвлөгөө, стандарт, технологи, заах арга зүйн дагуу зохион байгуулах, оюутны соёл, хүмүүжил, төлөвшилд эергээр нөлөөлж, үлгэр жишээ үзүүлэх; -Оюутнуудын мэдлэгийг шалгаж, дүгнэх. -Ном, сурах бичиг, гарын авлага бичиж, сургалтын материал боловсруулах; -Хичээлийн хэрэгсэл, ашиглах, тараах материалыг бэлтгэх; -Заах хичээл, мэргэжлийн чиглэлээр самбар, үзүүлэн, багаж, тоног төхөөрөмж бэлтгэх; -Сургалт, хичээлийн цагийн гүйцэтгэлийг сар, улирал, жилээр бүрэн бодитой гаргах; -Өөрийн ажилд үнэлгээ хийж, тайлагнах; -Хичээлийг тогтсон тогтсон хуваарийг чанд мөрдөх; -Багшийн хувь хүний санаачилга, бүтээлч үйл ажиллагаанд суурилсан бие дааж хөгжих богино,  дунд, урт хугацааны төлөвлөгөөтэй байх; -Мэргэжлийн ур чадвар буюу гадаад хэлний ур чадварыг дээшлүүлэх.

Япон хэлний багш

-Шинжлэх ухааны чиг хандлага, ололтоор мэдлэгээ баяжуулж, сургалтад бүтээлчээр ашиглах; -Сургалтын төлөвлөгөө, хичээлийн хөтөлбөр боловсруулах; -Эрдэм шинжилгээ, судалгааны ажил хийх; -Сургалтыг батлагдсан төлөвлөгөө, стандарт, технологи, заах арга зүйн дагуу зохион байгуулах, оюутны соёл, хүмүүжил, төлөвшилд эергээр нөлөөлж, үлгэр жишээ үзүүлэх; -Оюутнуудын мэдлэгийг шалгаж, дүгнэх. -Ном, сурах бичиг, гарын авлага бичиж, сургалтын материал боловсруулах; -Хичээлийн хэрэгсэл, ашиглах, тараах материалыг бэлтгэх; -Заах хичээл, мэргэжлийн чиглэлээр самбар, үзүүлэн, багаж, тоног төхөөрөмж бэлтгэх; -Сургалт, хичээлийн цагийн гүйцэтгэлийг сар, улирал, жилээр бүрэн бодитой гаргах; -Өөрийн ажилд үнэлгээ хийж, тайлагнах; -Хичээлийг тогтсон тогтсон хуваарийг чанд мөрдөх; -Багшийн хувь хүний санаачилга, бүтээлч үйл ажиллагаанд суурилсан бие дааж хөгжих богино,  дунд, урт хугацааны төлөвлөгөөтэй байх; -Мэргэжлийн ур чадвар буюу гадаад хэлний ур чадварыг дээшлүүлэх.

Сургалтын албанд менежер авна.

Ажил үүргийн хуваарийн дагуу Их сургуулийн сургалтын албаны ажилтны үүргийг гүйцэтгэнэ.

Сэтгүүл зүйн багш

-Шинжлэх ухааны чиг хандлага, ололтоор мэдлэгээ баяжуулж, сургалтад бүтээлчээр ашиглах; -Сургалтын төлөвлөгөө, хичээлийн хөтөлбөр боловсруулах; -Эрдэм шинжилгээ, судалгааны ажил хийх; -Сургалтыг батлагдсан төлөвлөгөө, стандарт, технологи, заах арга зүйн дагуу зохион байгуулах, оюутны соёл, хүмүүжил, төлөвшилд эергээр нөлөөлж, үлгэр жишээ үзүүлэх; -Оюутнуудын мэдлэгийг шалгаж, дүгнэх. -Ном, сурах бичиг, гарын авлага бичиж, сургалтын материал боловсруулах; -Хичээлийн хэрэгсэл, ашиглах, тараах материалыг бэлтгэх; -Заах хичээл, мэргэжлийн чиглэлээр самбар, үзүүлэн, багаж, тоног төхөөрөмж бэлтгэх; -Сургалт, хичээлийн цагийн гүйцэтгэлийг сар, улирал, жилээр бүрэн бодитой гаргах; -Өөрийн ажилд үнэлгээ хийж, тайлагнах; -Хичээлийг тогтсон тогтсон хуваарийг чанд мөрдөх; -Багшийн хувь хүний санаачилга, бүтээлч үйл ажиллагаанд суурилсан бие дааж хөгжих богино,  дунд, урт хугацааны төлөвлөгөөтэй байх; -Мэргэжлийн ур чадвар буюу гадаад хэлний ур чадварыг дээшлүүлэх.

Англи хэлний багш

-Шинжлэх ухааны чиг хандлага, ололтоор мэдлэгээ баяжуулж, сургалтад бүтээлчээр ашиглах; -Сургалтын төлөвлөгөө, хичээлийн хөтөлбөр боловсруулах; -Эрдэм шинжилгээ, судалгааны ажил хийх; -Сургалтыг батлагдсан төлөвлөгөө, стандарт, технологи, заах арга зүйн дагуу зохион байгуулах, оюутны соёл, хүмүүжил, төлөвшилд эергээр нөлөөлж, үлгэр жишээ үзүүлэх; -Оюутнуудын мэдлэгийг шалгаж, дүгнэх. -Ном, сурах бичиг, гарын авлага бичиж, сургалтын материал боловсруулах; -Хичээлийн хэрэгсэл, ашиглах, тараах материалыг бэлтгэх; -Заах хичээл, мэргэжлийн чиглэлээр самбар, үзүүлэн, багаж, тоног төхөөрөмж бэлтгэх; -Сургалт, хичээлийн цагийн гүйцэтгэлийг сар, улирал, жилээр бүрэн бодитой гаргах; -Өөрийн ажилд үнэлгээ хийж, тайлагнах; -Хичээлийг тогтсон тогтсон хуваарийг чанд мөрдөх; -Багшийн хувь хүний санаачилга, бүтээлч үйл ажиллагаанд суурилсан бие дааж хөгжих богино,  дунд, урт хугацааны төлөвлөгөөтэй байх; -Мэргэжлийн ур чадвар буюу гадаад хэлний ур чадварыг дээшлүүлэх.

Солонгос хэлний багш

-Шинжлэх ухааны чиг хандлага, ололтоор мэдлэгээ баяжуулж, сургалтад бүтээлчээр ашиглах; -Сургалтын төлөвлөгөө, хичээлийн хөтөлбөр боловсруулах; -Эрдэм шинжилгээ, судалгааны ажил хийх; -Сургалтыг батлагдсан төлөвлөгөө, стандарт, технологи, заах арга зүйн дагуу зохион байгуулах, оюутны соёл, хүмүүжил, төлөвшилд эергээр нөлөөлж, үлгэр жишээ үзүүлэх; -Оюутнуудын мэдлэгийг шалгаж, дүгнэх. -Ном, сурах бичиг, гарын авлага бичиж, сургалтын материал боловсруулах; -Хичээлийн хэрэгсэл, ашиглах, тараах материалыг бэлтгэх; -Заах хичээл, мэргэжлийн чиглэлээр самбар, үзүүлэн, багаж, тоног төхөөрөмж бэлтгэх; -Сургалт, хичээлийн цагийн гүйцэтгэлийг сар, улирал, жилээр бүрэн бодитой гаргах; -Өөрийн ажилд үнэлгээ хийж, тайлагнах; -Хичээлийг тогтсон тогтсон хуваарийг чанд мөрдөх; -Багшийн хувь хүний санаачилга, бүтээлч үйл ажиллагаанд суурилсан бие дааж хөгжих богино,  дунд, урт хугацааны төлөвлөгөөтэй байх; -Мэргэжлийн ур чадвар буюу гадаад хэлний ур чадварыг дээшлүүлэх.

Холбоо барих

Монгол улс, Сүхбаатар аймаг, Улаанбаатар хот, Сүхбаатар дүүрэг, 7-р хороо, Денверийн гудамж, СИТИ их сургууль

Фэйсбүүк хуудас

Жиргээ

Монголын иргэн бүрд ажлын байр!.

Zangia.mn

Copyright © 2008-2024.