Олон улсын тээвэр логистикийн мэргэжлийн шийдэл болон тээврийн бүтээгдэхүүнийг харилцагчдад санал болгох (B2B) Үйлчлүүлэгч болон салбарын оролцогч талуудтай харилцаа тогтоох, хөгжүүлэх, үйлчлүүлэгчидтэй уулзалт зохион байгуулах (B2B) Тээвэр борлуулалтын төлөвлөгөөг хэрэгжүүлэх Тээврийн үнийн санал боловсруулах Зах зээлд эзлэх хувь хэмжээг нэмэгдүүлэх, борлуулалтын тактик боловсруулах Үйлчлүүлэгчдийн хэрэгцээнд тулгуурлан борлуулалтыг тогтмол идэвхжүүлэх