Аялал жуулчлалын зах зээлд чиглэсэн маркетингийн стратеги боловсруулах, хэрэгжүүлэх Борлуулалтын өсөлтийг дэмжих маркетингийн кампанит ажил зохион байгуулах Компанийн бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг олон нийтэд сурталчлах контент бүтээх, цахим орчинд идэвхтэй түгээх Олон нийтийн сүлжээнд аяллын хөтөлбөр, аяллын санал, онцлох үйл явдлуудыг сонирхол татахуйц байдлаар нийтлэх Зах зээлийн судалгаа хийж, өрсөлдөөн болон чиг хандлагыг судлах, шинэ санал санаачлага гаргах Борлуулалтын багтай нягт хамтран ажиллах
Англи хэлээр ярьдаг орнуудын зах зээлийг хариуцан ажиллах Аяллын борлуулалт хийх, хөтөлбөр боловсруулах, хөгжүүлэлт, судалгаа хийх Борлуулалтын тайлан, төлөвлөгөө гаргах, холбогдох тооцоолол хийх Аялал төлөвлөх, үр дүнтэй зохион байгуулах Хөтөч, жолооч нарыг ажилд томилох, аяллын явцыг хянах