Үйлчлүүлэгчтэй шууд харилцах /үйлчлүүлэгчийг бүртгэх, мэдээлэл зөвлөгөө өгөх, үйлчлүүлэгчийг чиглүүлэх, үйлчлүүлэгчийн дуудлагад хариу өгөх г.м/
Дурангийн чиглэлээр нарийн мэргэшил эзэмшсэн. Мэргэжлийн үйл ажиллагаа эрхлэх зөвшөөрөлтэй. Мэргэжлээрээ ажиллаж байсан туршлагатай. Эмчилгээ үйлчилгээний стандартыг мөрдөж, мэргэжлийн ёс зүйг чандлан сахих чадвартай. Харилцааны өндөр соёлтой. Компьютерийн хэрэглээний программыг ашиглах чадвартай.