Компанийн эм, эмнэлгийн бүтээгдэхүүний талаарх шинжлэх ухаанд суурилсан, нотолгоотой мэдээллийг эмч, эм зүйч, эмнэлгийн мэргэжилтнүүдэд хүргэх Эмч, эмийн сан, эмнэлгийн байгууллагуудтай урт хугацааны итгэлцэлтэй харилцаа тогтоох, харилцааг идэвхтэй хөгжүүлэх, гэрээ хийх Бүтээгдэхүүний онцлог, хэрэглээ, давуу талыг мэргэжлийн түвшинд танилцуулах, уулзалт хийх Борлуулалтын төлөвлөгөөг хангаж ажиллах Эмнэлгийн байгууллагуудын мэдээллийн санг бүрдүүлэх, шинэ харилцагч эрэлхийлэх Өдөр тутмын уулзалт, бүтээгдэхүүн сурталчлах ажлуудыг төлөвлөх, хуваарийн дагуу хэрэгжүүлэх, үр дүнг хянах Өрсөлдөгч бүтээгдэхүүны талаар судалж, зах зээлийн судалгаа хийх Хувийн гүйцэтгэлийн тайлан, долоо хоног/сарын тайлангуудыг цаг тухайд нь үнэн зөв гаргаж удирдлагадаа тайлагнах Сургалт, хэлэлцүүлэг, компанийн дотоод болон гадаад үйл ажиллагаанд идэвхтэй оролцох, тасралтгүй хөгжих